Fitness Seller

Shocking News Bumperklever tuigt vader en zoon af

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
420
Lengte
1m90
Massa
110kg
Rijswijk - Een vader en zoon zijn woensdagavond in Rijswijk afgetuigd met een boksbeugel, nadat één van hen een wegwerpgebaar had gemaakt naar een bumperklever.

De 27-jarige zoon uit Den Haag reed rond middernacht met zijn 60-jarige vader over de Prinses Beatrixlaan. De zoon maakte het wegwerpgebaar naar een auto achter hem, omdat deze aan het bumperkleven was.

De inzittenden van de achteropkomde auto waren hier blijkbaar niet van gediend. Vader en zoon werden klem gereden en twee mannen stapten uit. Zij openden de portieren en sloegen in op de twee slachtoffers. Volgens de politie is de vader waarschijnlijk met een boksbeugel geslagen.

De ernstig toegetakelde vader is door zijn zoon naar het ziekenhuis gebracht. De politie kon diezelfde nacht de twee verdachten, 30 en 33 jaar uit Den Haag, al aanhouden.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/...r_tuigt_vader_en_zoon_af__.html?sn=binnenland

levenslang, doodstraf

2x levenslang. Als ze je klem rijden, en ze stappen uit doe je toch gelijk de deuren vast?!

Tjah zou het zelf ook niet doen, je zou ook niet zomaar kunnen raden dat ze je daarvoor jou en je 60 jarig oude vader met een boksbeugel zouden bewerken.

ik zou hen ook hebben afgetuigd, wegwerpgebaren maken doe je gewoon niet in het verkeer:mad:

Laatst bewerkt:
Lol, ik kom daar regelmatig, triest gevalletje.

..........

Laatst bewerkt:
Sinds ik wegwerpgebaren maak, maak ik de gains van me leven. (not srs)

Komaan, wie zou er nu niet zo reageren? Het is wel het verschrikkelijke "wegwerpgebaar" waar we over spreken he. Je zou voor minder mensen in elkaar slaan!

Ik keur het gedrag zeker niet goed, maar onnodig links rijden brengt bij mij ook wel eens onnodige irritatie op :D

Roid rage hehe

............

Laatst bewerkt:
hoe kan je eigenlijk iemand klem rijden met maar 1 auto, het moment dat je uit je auto stapt kunnen je slachtoffers toch terug achteruit rijden?:P

Die gasten zijn het afval van de maatschappij...
Analrape door 20 n*gers...

Stelletje losers!!!

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

yip, zag er iig niet zo mooi uit. was brutale sackjacking aan een kruispunt, van de één kreeg ik vuistslagen in het gezicht, de ander wou er met m'n tas vandoor. als je neerzit met gordel om kan je helaas weinig weerwerk bieden, om al maar te zwijgen van het verrassingseffect. mijn één oog zat enkele dagen dicht en had een lichte hersenschudding (veel hoofdpijn). de allochtone daders werden helaas nooit gevat.

Dat kan toch helemaal niet Timor!!! :D

Terug
Naar boven