Fitness Seller

Bureaublad => eigen pictogram maken

calcification

Freaky Bodybuilder
Waardering
216
Ik heb een afbeelding op mijn computer staan die ik wil gebruiken als pictogram op mijn bureaublad.
Ok, niet zo moeilijk als je wat zoekt, zo heeft IrfanView die probleem opgelost.
Maar nu zou ik stapje verder willen gaan, hoe zet je daar een website achter.
Screenshotje maakt alles duidelijk ... (dus het DBB icoontje)

Dus op DBB klikken en meteen op de website zijn..
Hoe doe ik dat ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon dbb bij je favorieten zetten, die favoriet naar je bureaublad slepen, via eigenschappen icoon aanpassen? niet? :P

Gewoon dbb bij je favorieten zetten, die favoriet naar je bureaublad slepen, via eigenschappen icoon aanpassen? niet? :P

denk ook dat het zoiets moet zijn.
Anders zoek je de map "favorieten" op, dit moet in Documents and settings staan denk ik en daar de link naar dbb kopieren op bureaublad.

bladwijzers - bladwijzer voor deze pagina maken - aanmaken in: bladwijzerbalk. dan kun je ze normaal slepen? althans ik toch..

Rechter muisknop op je bureablad. Dan Nieuw --> Snelkoppeling. Dan krijg je een wizard als het goed is. Het doel van de snelkoppeling is dan "http://forum.dutchbodybuilding.com/" zonder de quotes. Daarna kan je hem een naam geven. Dan is het klaar. Dan zie je een snelkoppeling op je bureaublad staan naar DBB. Vervolgens doe je daar rechter muisknop op --> Eigenschappen. En daar kan je het pictorgram veranderen.

dat is natuurlijk ook een manier :D

• Topic Starter Topic Starter
@ The Rock

Klus geklaard.
Thanks.

Terug
Naar boven