MuscleMeat

Burgemeester Ilse Uyttersprot klaar met seksvideo

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Burgemeester Ilse Uyttersprot van Aalst, bekend van het torencoïtusfilmpje op internet, is het beu dat de video overal blijft opduiken. Ze komt in actie.

Voor wie het heeft gemist. De torencoïtusvideo bestaat al enkele jaren, maar is pas sinds kort op internet te zien. In de video heeft de burgervrouw coïtus, bovenop de toren ergens in Griekenland. Het filmpje dook onlangs op het internet op.
Geen goede reclame

Haar baan als burgemeester mocht ze houden. Maar de video is niet bepaald een goede reclame voor de Belgische. Zeker niet nu haar verkiezingscampagne voor de gemeenteraadsverkiezingen is begonnen. Daarom onderneemt ze actie.
Afwachten

In een brief naar diverse websites waar het filmpje nog te bekijken valt, eist zij dat het filmpje wordt verwijderd. We zijn benieuwd. Op dit moment kunnen we nog volop 'genieten' van de beelden.

Hier het filmpje in spoiler

http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2012/w04/belgische-is-klaar-met-coïtusvideo.xml

snuffelt die ouwe nu aan zn handen opt eind :roflol: goorlap

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet ze vooral doen... Zeker niet bekend met het Streisand effect.

Als er mensen zijn die puur vanwege dat filmpje beslissen om toch maar niet op haar te stemmen, zijn dat behoorlijk zielige mensen.

Nog niet gezien, fuuu :roflol:

Ik zou iig mijn stemgedrag nooit laten beïnvloeden door zo'n filmpje, maar door dit:

"eist zij dat het filmpje wordt verwijderd."

zou ik alvast nooit nog op haar stemmen.

Stond al klaar met een ingesmeerde megagrote lul in mijn hand, maar vrouw is niet zo mooi.

Stom wijf.

a1minuteman

Perfecte promo toch?

Terug
Naar boven