XXL Nutrition

Bush bemoeit zich er weer mee hoor

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
ST.PETERSBURG - De Amerikaanse president heeft er zaterdag bij Syrië op aangedrongen dat het land zijn invloed bij Hezbollah aanwendt om de organisatie te bewegen de wapens neer te leggen.
De sjiitische organisatie moet stoppen met haar aanvallen op Israël, aldus Bush voorafgaand aan de G8-top.

Zieke gast. Laat Israel maar eens eerst ophouden met dat overdreven gedoe. Sturen tientallen israelische soldaten de dood in voor 3 nog levende soldaten :rolleyes: Vervolgens doden hun tientallen onschuldige burgers en dan moet hezbollah ophouden?

Hmm jah ik word het een beetje spuugzat van beide kanten
Hezbollah moet gewoon die soldaten terug geven en Isreal moet kappen met bommen op onschuldige mensen gooien

ik word er niet goed van dat Israel zichzelf ziet als een God met triggerhappy legerlui...ze jagen meer onschuldige burgers over de kling dan dat ze redden..en helemaal in een ander land!:mad:

• Topic Starter Topic Starter
Een Israëlische aanval op een personenbusje in het zuiden van Libanon heeft zaterdag minstens vijftien burgers het leven gekost. Dat maakte de Libanese politie bekend.

De slachtoffers waren op de vlucht uit een grensdorp toen hun konvooi onder vuur werd genomen door gevechtshelikopters. Het voertuig werd direct getroffen door een raket. Volgens medische bronnen, die overigens repten van tien doden, gaat het bij de slachtoffers vooral om kinderen.

Zo sociaal :rolleyes:

Hmm zeer trieste berichtgeving idd
Maar libanon steunt de hezbollah niet

Libanon is er niet tegen opgewassen, tegen die wolven in schaapskleren die gevlucht naar libanon eerst door Libanon opgevangen werden en alras besloten Libanon in een burger oorlog te storten, de eerste doelstelling van Hezbollah was de verovering van Libanon en daar een islamitische staat ala iran te stichten.

Het is de hezbollah die gesteunt door iran en syrie Libanon in het verderf stort. En de libanezen burgers zijn dan uiteindelijk slachtoffer van alle partijen vooral door joodse toedoen

let them stop with this shit, moehahahah tja en bush zelf dan?

Ja, Bush is wel de laatste die zoiets moet zeggen.

De situatie ginder is als een oude, scheefgegroeide boom: niet meer recht te trekken.

hmmm...als het zo doorgaat grijpen de andere Arabische landen in en springen in de bres voor Libanon en Syrië...resultaat: WOIII!!!

spiertje16 zei:
Hezbollah moet gewoon die soldaten terug geven en Isreal moet kappen met bommen op onschuldige mensen gooien
:stupid:

ik begin er ook flink genoeg van te krijgen, dat gezeik met die gasten daar altijd.

Ieder ander land dan Israel had na de aanslagen die zij de afgelopen 40 jaar te verduren hebben gehad al 100x teruggeslagen met alle nucleaire kracht die ze in huis zouden gehad hebben. Imo heeft Israel zich veel te lang vreedzaam opgesteld.
Ik zeg Israel...go for it, and **** up the middle east!

inVorm zei:
Ieder ander land dan Israel had na de aanslagen die zij de afgelopen 40 jaar te verduren hebben gehad al 100x teruggeslagen met alle nucleaire kracht die ze in huis zouden gehad hebben. Imo heeft Israel zich veel te lang vreedzaam opgesteld.

Voila ineens afbonjouren

inVorm zei:

Volgens mij gaan de arabieren in israel en buiten israel over het algemeen vredelievender met de joden om dan wij dat hier in west europa deden zo'n 70 jaar geleden, niet?

• Topic Starter Topic Starter
Karl029 zei:
Volgens mij gaan de arabieren in israel en buiten israel over het algemeen vredelievender met de joden om dan wij dat hier in west europa deden zo'n 70 jaar geleden, niet?

Wij? Wil je aub voor jezelf spreken. Het waren de duiters die zo deden hoor, en niet heel west europa :rolleyes:

Yzord zei:
Wij? Wil je aub voor jezelf spreken. Het waren de duiters die zo deden hoor, en niet heel west europa :rolleyes:

Nou het feit is dat er uit Nederland de meeste joden waren 'gedeporteerd' (rotwoord).
Maar laat maar, anders krijg je weer goodwins' law over je oren gesmeten.

ps. Bush blijft een son af biatch.

Nou het feit is dat er uit Nederland de meeste joden waren 'gedeporteerd' (rotwoord).

alsof ned daar iets aan kon doen.
op dat moment was ons leger al jaren verslagen en waren we bezet door de duitsers.
hielp je als nederlander joden onderduiken werd je zonder pardon afgeschoten of naar een kamp gebracht. respect voor de mensen die dat durfden maar ik zou mij zelf toch wel 2 keer te rade gaan. zeker als je zelf een gezinnetje hebt.

Maar laat maar, anders krijg je weer goodwins' law over je oren gesmeten.

afijn ik moest het toch effe kwijt.

SHUTTERSPEED zei:
alsof ned daar iets aan kon doen.
op dat moment was ons leger al jaren verslagen en waren we bezet door de duitsers.
hielp je als nederlander joden onderduiken werd je zonder pardon afgeschoten of naar een kamp gebracht. respect voor de mensen die dat durfden maar ik zou mij zelf toch wel 2 keer te rade gaan. zeker als je zelf een gezinnetje hebt.

afijn ik moest het toch effe kwijt.

tja daar heb je wel gelijk in. Ik doelde trouwens niet op iedereen, maar had meer over verraders.

ontopic: bush blijft een aap...

ik denk dat die dood zijn. Goed excuus om een oorlog te beginnen om gegijzelde soldaten!
Oorlog.. echt wat een rattengame. Burgers bombaderen, echt dat gaat te ver. Die mensen die dat uitvoeren hebben echt geen geweten.

Mijn opa vertelde niet veel over de oorlog, behalve 1 ding: en dat is over de enorme hypocrisie. Voor de oorlog moest niemand de joden, ook in nederland niet. De joden hadden een cultuur die was gericht op geld verdienen (net als de meeste chinezen), daarom hadden ze meer geld als de meeste mensen. Daarnaast stonden joden erom bekend dat ze eigenlijk alleen andere joden hielpen.
Pas na de oorlog had iedereen plotseling in het verzet gezeten en hadden ze allemaal geholpen met laten onderduiken van joden. Onderschat de lafheid van mensen niet.

Ik begin schijtgenoeg te krijgen van Israël. Ja, ze hebben bestaansrecht. Nee, daarvoor hoeven ze niet Libanon tot de grond toe af te branden en (bewust?) talloze kinderen af te slachten.

En Bush is een hypocriete leugenachtige marionet.

Terug
Naar boven