AndroidHealthClinic

Bush noemt Iraanse leider een 'tiran' (video)

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush heeft de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad bestempeld als een "tiran" en vergeleek de leiders in Teheran met terroristen van al-Qaeda die onder geen beding een kernwapen in handen mogen krijgen.

Lees meer...

Het spel kan beginnen :bang: Wedden dat hij nu weer steeds meer angst gaat zaaien, tot iedereen akkoord is dat hij een oorlog mag beginnen...

Bush grijpt iedere mogelijkheid aan om oorlog te kunnen voeren in het midden-oosten.
En echt niet vanwege de olie hoor, nee het is voor onze veiligheid. Die enge terroristen zitten overal en kunnen overal toeslaan, dus moeten we de Arabische landen in het midden oosten aanvallen.:rolleyes:

Als Amerika meer olie beschikbaar wil hebben dan zouden ze eens al die enorme SÜV’s waar half Amerika in rijdt (de andere helft heeft een pick-up) moeten verbieden.
War on terror my ass.

Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen niet door de holle retoriek van Bush heenprikken.

Ik heb tijdens mijn vakantie nog een discussie gehad met een fervent Bush aanhanger.
Het ging over het broeikas effect. Volgens hem bestond dat niet en waren de frequentere stormen en huricanes verklaarbaar omdat dat in cycli gaat, want rond 1900 hadden we ook een paar jaar met veel meer stormen en hurricanes. Toen ik zei dat er veel meer aanwijzingen zijn dat het klimaat wel veranderd, veranderingen die niet binnen een cyclus passen (smelten poolkappen, verandering in neerslag patroon etc), antwoorde hij dat wetenschappers die dat beweren het eenvoudigweg fout hebben. Daarmee was de discussie voor hem klaar.
Dat is voor mij het stereo-type Bush aanhanger. Er is geen discussie mee te voeren. Zij hebben gelijk omdat zij vinden dat ze gelijk hebben (enige argumentatie is hierbij volstrekt overbodig). Het is dan ook geen wonder dat de fanatieke christenen in Amerika vrijwel allemaal op Bush stemmen. Domme domme mensen. :(

fanatieke christenen zijn net als fanatieke moslims.

Dom heel erg dom.

Goede post van Lauw, heel herkenbaar. Toch hoor je steeds vaker in de peilingen dat een steeds groter percentage van de VS helemaal niet meer achter Bush staat. Heeft natuurlijk ook met de gevolgen van de oorlog te maken, maar toch, ze lijken langzaam de ogen te openen en hem te zien voor wat hij is. Een oorlog zit er voorlopig niet meer in denk ik, geld is meer dan op en soldaten staan niet te springen met al die doden. Maar je weet natuurlijk nooit met die idioot...

dat zal bush niet meer interesseren, hij kan november 2008 toch niet meer herkozen worden (tenzij het in de wet wordt veranderd)

Yep, in 2008 Komt Arnold aan de macht en die zal die zandvreters zelf wel even mores leren.

Een oorlog zit er voorlopig niet meer in denk ik, geld is meer dan op en soldaten staan niet te springen met al die doden. Maar je weet natuurlijk nooit met die idioot...

Was laatst nog op t.v. Amerika zou iets van 40 duizendmiljard schuld hebben. Dit kwam neer PER huishouden op meer dan 4 ton!

Goede post van Lauw, heel herkenbaar. Toch hoor je steeds vaker in de peilingen dat een steeds groter percentage van de VS helemaal niet meer achter Bush staat. Heeft natuurlijk ook met de gevolgen van de oorlog te maken, maar toch, ze lijken langzaam de ogen te openen en hem te zien voor wat hij is. Een oorlog zit er voorlopig niet meer in denk ik, geld is meer dan op en soldaten staan niet te springen met al die doden. Maar je weet natuurlijk nooit met die idioot...

Ik denk zéér zéér zeker níet dat geld de beperkende factor wordt voor nog zo'n oorlog ;) Lenen gewoon weer wat bij en hupsakeeeeeeee de tanks worden weer vervoerd naar het oosten.

ghehehe, Net als in commando ;)

Terug
Naar boven