MuscleMeat

Bush 'open voor suggesties' over Irak

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush heeft donderdag gezegd dat hij openstaat voor alle suggesties over het Amerikaanse Irak-beleid. Bush deed zijn uitspraak twee dagen nadat zijn Republikeinse partij bij de verkiezingen voor het Congres werd afgestraft voor het Irak-beleid.

Lees meer...

De democraten mee laten opdraaien voor de ellende die hij veroorzaakt heeft zodat hij ze ook met de vinger kan wijzen voor de presidentsverkiezingen van 2008, heel slim :)

verkapt ik weet niet wat ik moet doen, help me alsjeblieft!
?

tja er valt toch niks meer te verliezen

Suggestie: Laat de democraten hierbuiten, en los de rotzooi die je er gemaakt heb, zelf maar op !
It was your choice ;)

De democraten mee laten opdraaien voor de ellende die hij veroorzaakt heeft zodat hij ze ook met de vinger kan wijzen voor de presidentsverkiezingen van 2008, heel slim :)

Prachtige opmerking!

Inderdaad, nu staat hij wel open voor suggesties, maar eerst zei hij " I am the decider and i have to decide whats best for the country so I will decide because I'm the decider." (funny as hell)

haha heeft ie dat gezegd? wat een opmerking :D

ach, geef toe, de beste man bezit ook nog eens van humor.. :D

idd alleen of ie dat zelf door heeft :)

Interviewer: do you think your son will one day be president of the US?
George bus SR (vader van huidige president): I think he will one day, he is gouvernor allready.

Interviewer: no, i don't mean Jeb bush, i mean your other son.
George bush senior: WHO? GEORGE JR? NO WAY, HE'S THE CLOWN OF THE FAMILY;

George bus SR (vader van huidige president): I think he will one day, he is gouvernor allready.

OMG, is dit echt?
haha:D

:roflol:

Ja, dat is echt gebeurd. Zweer ik je. Zal es kijken of ik dat kan terugvinden op youtube.

Terug
Naar boven