AndroidHealthClinic

Busje komt zo

Nosje

Huge Freak
Waardering
1.224
http://www.youtube.com/watch?v=9TM7xvh2eww

Video released Friday, April 12th, 2013 shows an assault which occurred on a public StarTran bus in Lincoln, Nebraska. The incident happened in the late afternoon of Saturday March 23rd at 84th & 'O' streets. According to the Lincoln Journal-Star, driver Troy Fischer, 43, was cited with misdemeanor assault, and has been fired following a city investigation of the incident. Fischer punched a 40-year-old man several times and physically dragged him off the bus, throwing him into the street and driving away.

Wat zou die n*ger gezegd hebben?

Beetjé jammer dat hij nog zo lang blijft meppen terwijl duidelijk is dat de zwarte al KO is.

Vervelend zijn tegen iemand die aan het werk is, en dan het raar vinden dat je klappen krijgt.
Goed gehandeld van de chauffeur +1

Racist much?
Die gast vroeg of je daar kan komen met 23? Misschien bedoelde hij of je ergens kan komen met bus 23 of ergens zijn voordat het 23 min is. En dan zei ie: Yes sir...yes sir. Ik heb in ieder geval geen vijandig gedrag van hem vernomen.
Die chauffeur op z'n amerikaans aanklagen voor laatste centjes die hij bezit ;)

• Topic Starter Topic Starter
Racist much?
Die gast vroeg of je daar kan komen met 23? Misschien bedoelde hij of je ergens kan komen met bus 23 of ergens zijn voordat het 23 min is. En dan zei ie: Yes sir...yes sir. Ik heb in ieder geval geen vijandig gedrag van hem vernomen.
Die chauffeur op z'n amerikaans aanklagen voor laatste centjes die hij bezit ;)

minimaal ja, hij is ontslagen en er loopt een onderzoek tegen hem. Ik hoop dat hij nooit meer aan de bak komt en buiten sterft zonder eten.

Laatst bewerkt:
dat huppeltje op 1.00 :roflol:

American History 2013

Afknallen die vent of voeren aan de leeuwen.

Terug
Naar boven