Fitness Seller

Nieuws Bye bye Suarez?

Anoniem300920

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
83
Suarez naar eigen zeggen uitgeleerd in eredivisie

AMSTERDAM - Luis Suarez is naar eigen zeggen klaar voor een transfer naar een grote competitie. “Ik wil graag een stap voorwaarts maken. En dan heb ik het niet over financiële zaken.”

Suarez verlengde in januari van dit jaar zijn contract bij Ajax tot medio 2013. De kans is klein dat hij die verbintenis uitdient.
“Ik zou me dingen eigen willen maken die ik niet in de Nederlandse competitie kan leren", vertelt hij aan de krant Marca.

Enkele weken geleden meldde NUsport dat Lokomotiv Moskou zich wil versterken met Suarez. De eredivisietopscorer van het voorbije seizoen prefereert een overgang naar de Primera Division. “De Spaanse competitie is een droom.”

Ondanks zijn schorsing van zeven duels voor het bijten van PSV’er Otman Bakkal vindt Suarez het jammer dat 2010 op zijn einde loopt. “Door het WK en de geboorte van mijn dochter Delfina was het een jaar om nooit te vergeten.”

Bron: nu.nl

Die heeft het blijkbaar wel een beetje gehad met Ajax. Ik neem dat dit betekend dat ie in de winterstop vertrekt.

Breaking news-tag verwijderd. Als die buitelaar per direct zou verdwijnen ging het wel op, nu is het eigenlijk niet eens nieuwswaardig.

nxufjc.jpg

Van mij mag die als Ajax er maar goed op verdient.

Logisch en ik had niet anders verwacht, ik hoop alleen dat hij wacht tot de zomer. Met het vertrek van Suarez kan de Boer een of twee gerichte verstekingen halen die in het Ajax systeem passen, en hoeft de ploeg er niet eens op achteruit te gaan. Alleen is de kans groot dat Vertonghen, Stekelenburg en El Hamdaoui ook vertrekken na dit seizoen. Emanuelson vertrekt sowieso al. Dat zijn flink wat basisspelers die je opeens kwijt bent.

Verbaast me niets. Suarez is toch een klasse apart.

hij kan wel ballen ;)

Eerst maar eens zien.
Hij wilt toch graag naar Barcelona...
Maar ik geloof niet dat zij Suarez nodig hebben nu (en volgend jaar)

maar ik ben benieuwd.

barca ken ie op zijn buikie schrijven

Een Ajax supporter.. Het is toch algemeen bekend dat Ajax op het moment geldproblemen heeft? Dan zou het niet zo slim zijn om hem niet te verkopen wanneer je een goed bod krijgt..

Als een speler dit soort uitlating doet zal dat de prijs wel enigzins drukken.
Ajax mag zijn handen dicht knijpen als ze er 15 miljoen voor vangen.

Geen verassing. Als Mounir er ook vandoor gaat wordt het weer een frisse voorhoede, want ik geen eens zo negatief vind. Hoop alleen wel dat hij nog wat waard is.

Bij de boer komt Suarez op links voor positie te spelen. Dat betekend dat hij veel naar binnen gaat trekken. Ben daar niet zon fan van.

Met echte vleugel spelers en een spit ala Huntelaar, zou het beter zijn.
Maar om suarez nu te verkopen, lijkt mij ook niet goed.
Denk dat zijn waarde wel met 10 mil naar beneden is gekelderd vergeleken met vorig jaar.

Het zijn afwegingen die je moet maken.

Toch hopen dat-ie niet Honda achterna gaat, voor het Russische geld.
Lekker naar Barca of Valencia zou ik zeggen.

hmmmmm als ik het eens objectief bekijk ;met de dingen die hij de laatste tijd heeft uitgehaald denk ik niet dat er veel clubs op hem zitten te wachten ....

barca in ze dromen!!

Terug
Naar boven