Fitness Seller

Cafe D"anvers

Sorry ik lust geen koffie :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Is een zeer chille discotheek, ik ga er af en toe ja maar niet vanavond.

heej bedankt santoz..ja ik ben wel bang dat ik niet onder de indruk zal zijn van de muziek maar ik ga dan ook voor een meissie. helaas zit ik 3.5 weken in een kuurke dus zuipen is er zoiezo niet bij en ik moet rijden:eek:

leuke tent in de hoerenbuurt van Antwerp :D

ja precies maar ik ben niet vies van die h**ren haha . ik weiger er alleen voor te betalen .wie weet komt die tijd ooit nog :p

ik kom vanavond ook wel ff tommy, dan pakken we dat wijf ff omstebeurt, ik eerst

whahaha. ja niet zeiken dan eej en komen:p

ik heb in Antwerpen gewoond echt een toffe stad vlakbij de Zillion in Hoboken. Ach jongen boeiend wil je nken dan zal je altijd moeten betalen of het nou in de disco is aan entree en drankjes voor een wijf of een h**r...zie het verschil niet ;)

ja daar maak je ook een punt marvin maar het gaat om het idee ook een beetje eej. en zoon h**r speelt meestal of ze geil is en een meid uit de disco met een paar drankies op is gewoon bloedgeil

Tommyboy zei:
heej bedankt santoz..ja ik ben wel bang dat ik niet onder de indruk zal zijn van de muziek maar ik ga dan ook voor een meissie. helaas zit ik 3.5 weken in een kuurke dus zuipen is er zoiezo niet bij en ik moet rijden:eek:
Ja hangt ervan welke muzieksT je liever hoort, het is meer groove/house-achtig. Ik hou daar wel van maar is per persoon verschillend. Ik ken trouwens enkele gasten die er werken...

een dezer ga ik er zowieso naar toe gaan, meestal ga ik op donderdag naar "de cinema" in antwerpen. beetje allround muziek, leuke sfeer, niet al te groot

nou meestal heb ik van alles aan te merke nmaar dit is eigenlijk een fantastische tent! het was alleen te soft en slow voor me maar dat is mijn persoonlijke smaak. ik hou van de ouwe ATMOZ !!!!!!!. hier draaiden ze ook zo goed. vondt dat bij atmoz altijd ongekend. hier dus ook prima alleen is het mijn smaak muziek niet helemaal .

Terug
Naar boven