AndroidHealthClinic

Californication --> GENIALE serie!

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Californication.jpg

Damn, wat een heerlijke serie is dit zeg! Heb in 2 dagen heel seizoen 1 gekeken en helaas is het nu paar weken wachten voordat seizoen 2 begint. Maar deze serie is echt een tip! Heerlijke mannen serie, KIJKEN!!!

[Link niet meer beschikbaar]

Ja, het eerste seizoen wordt nu uitgezonden op 2BE. Heb de eerste aflevering gemist omdat ik dacht dat het op dinsdag kwam --> op maandag dus.

Is idd een topserie. Hopelijk valt seizoen twee niet tegen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik ben ook benieuwd hoe ze het gaan doen met seizoen 2, maar 1 was iig erg vermakelijk!

Paar afleveringen gezien, wel grappig hoor maar vond het ook niets bijzonders..!? Waar zit hem dat geniale in Rob?

David Duchovny zet echt een super vette rol neer vind ik. Perfecte combinatie tussen **** de wereld instelling en goede moraal. Het is gewoon echt een bazige baas die zo lekker de vrouwtjes bespeeld en zich door hen laat bespelen, mooi om te zien.

Gaat dat over die coïtusverslaafde???

Mwoa, coïtusverslaafd wil ik het niet noemen, maar hij doet er goed op los ja. Gewoon ff downloaden, de pilot kijken en gegarandeerd dat je dan de rest ook wel kijkt.

iets meer info? wat voor soort serie is het? comedy?

Voornamelijk comedy, maar er zit ook een flink element emo/drama in, maar geen enkel moment storend imo. Het gaat over een schrijver die gebroken is met de liefde van zijn leven waar hij een kind mee heeft, en nu verdrinkt hij in een zee van 'pointless p*ssy'.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die chick is echt fokkin lekker Deurklink, heerlijk!

stelletje pedo's :P

nanny-2.jpg

idd goeie serie ;)

die dochter van hem is wel erg irritant

S02E01 en S02E02 staan online!

ga het eerste seizoen eens downloade, heb episodes op TV gemist thx voor de tip

Terug
Naar boven