MuscleMeat

call of duty?

klaasjanno

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik speel nu op de pc cod 1, weten jullie of ik nu ook die nieuwe games kan spelen met de zelfde videokaart?
En hebben jullie nog tips voor een joystick op de pc en kunnen daar alle spellen op de pc mee gespeeld worden?
Nou dat was mijn vraag:p<vragen>
b.v.d

Wat zijn de specs van je pc?:P

uhm, ja valt weinig over te zeggen, wat voor videokaart heb je? :p

als je cod 4 kan spelen kan je cod 3 spelen, kan je cod 2 spelen en kan je cod 1 spelen.
bekijk het zo: In 4 kan 3, 2 of 1, maar niet omgekeerd. Simpeler uitleggen kan ik het echt niet :p

• Topic Starter Topic Starter
mmmm bedankt mensen, maar waar kan ik zien wat voor video kaart ik heb?
Ja ik weet het i am a noob....

moet je naar computer -> properties -> device manager. als je echt gedetailleerde info over je PC hardware wil moet je 'everest home edition' downloaden.

voor controller zou ik trouwens gewoon de xbox 360 controller kopen. werkt echt perfect met de meeste games, vooral shooters.

moet je naar computer -> properties -> device manager. als je echt gedetailleerde info over je PC hardware wil moet je 'everest home edition' downloaden.

voor controller zou ik trouwens gewoon de xbox 360 controller kopen. werkt echt perfect met de meeste games, vooral shooters.

past die controler gewoon op de pc dan en wat kost dat ding?

gaat gewoon via USB. kost volgens mij iets van 35 euro.

ik ram er zelf altijd op als er iets fout gaat. alles doet het nog na jaren :D

ik heb ze alle 5 gewoon met toetsenbord gespeelt. gaat prima hoor. maar goed controller misschien net wat handiger.

haha die test geeft aan dat ik cod niet kan spelen, maar ik speel hem toch wtf...

ik heb met cod 1 en andere spellen last dat men punkbuster het niet doet. Heb hem al gedownload en cod er ingezet maar hij blijft de meldings geven. \Weet iemand hier hoe ik dit kan veranderen ?

Je wilt dus COD1 op de pc met een joystick spelen? :D

Wil je kans maken dan moet je toch echt gewoon met toetsenbord en muis spelen.

COD1 spelen? Je loopt wel wat achter

Terug
Naar boven