AndroidHealthClinic

Calorie-inname na kuur?

Derenzo

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Hoe hoog is deze bij jullie?

Ikzelf eet tijdens de PCT en de maand erna nog ver boven onderhoud en eet daarna 200-300 calorieën boven onderhoud totdat ik weer met mijn volgende kuur begin

zou niet ver boven onderhoud eten, mits je een zeer snelle stofwisseling hebt. Anders kun je nog wel eens een vet varkentje worden. beter op onderhoud of net er boven.

Idd zou gewoon op onderhoud eten en 3x pw hard trainen

Zou na een massakuur en tijdens de pct sowieso hetzelfde blijven eten als je zoveel mogelijk massa wil behouden

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 14:29 ----------

zou niet ver boven onderhoud eten, mits je een zeer snelle stofwisseling hebt. Anders kun je nog wel eens een vet varkentje worden. beter op onderhoud of net er boven.

In 4-6 weken kan je weinig vet aanzetten na een stevige massakuur als je kcal inname hetzelfde houdt, lees wel vaak verhalen van mensen die heel veel kwijt raken omdat ze gelijk na hun kuur en voor de pct al op onderhoud eten

Laatst bewerkt:
Zou na een massakuur en tijdens de pct sowieso hetzelfde blijven eten als je zoveel mogelijk massa wil behouden

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 14:29 ----------

In 4-6 weken kan je weinig vet aanzetten na een stevige massakuur als je kcal inname hetzelfde houdt, lees wel vaak verhalen van mensen die heel veel kwijt raken omdat ze gelijk na hun kuur en voor de pct al op onderhoud eten

Hoe zit dit met anavar waar de (beperkte) gains duurzamer zijn?

Hoe hoog is deze bij jullie?

Ikzelf eet tijdens de PCT en de maand erna nog ver boven onderhoud en eet daarna 200-300 calorieën boven onderhoud totdat ik weer met mijn volgende kuur begin

afhankelijk van persoon tot persoon; als ik dat doe, past geen enkele broek nog.
maar voor jou is dit mss wel een gouden strategie....

In principe als je "op onderhoud" eet na je kuur zou je massa (exclusief extra vocht door kuur) redelijk constant moeten blijven, anders is het aantal kcal dat je eet niet je onderhoud. Ik zou niet ver boven je geschatte onderhoud gaan zitten na je kuur, hormonaal gezien zit alles je tegen dus zal je snel vet opbouwen. Te laag en je zal onnodig massa verliezen.

Hoe zit dat als je een cutkuur doet?
En je zit ver onder je onderhoud. Ik neem aan dat je dan weer ongeveer op onderhoud moet zetten als je cycle erop zit.!?

• Topic Starter Topic Starter
Even bumpen.

Ik zit bijna in mijn nakuur. Ik heb nog wat vet overgehouden dat ik niet allemaal heb kunnen wegkrijgen omdat ik moest stoppen met tren. Ik wil hier nu toch nog wel wat van afkrijgen. In mijn nakuur eet ik gewoon op onderhoud. Kan ik tijdens mijn nakuur nog Animal Cuts nemen met +/- 30min cardio 3-4x per week, of zou dat mijn herstel en het resultaat dat ik overhoud hinderen? Kan ik beter nog een maand wachten na mijn nakuur?

Ben over paar weken ook klaar met mijn kuur en twijfel of wel of niet boven onderhoud blijven. Of net als toen ik begon na mijn laatste inject langzaam afbouwen met 100 kcal per week

Terug
Naar boven