AndroidHealthClinic

calorieverbuik en calorie inname check

markdeboer12

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
70kg
ik heb op verschillende sites gekeken naar hoeveel caloriën ik nou verbruik per dag, en om dat te gaan vergelijken met hoeveel ik eet,

maar nergens kan ik dat redelijk accuraat vinden. dus was mijn vraag of jullie weten wat ik goed/verkeerd doe en/of toch nog goede sites weten voor mij.

ik ben bedrijfsautomonteur van beroep wat dus ook al redelijk fysiek kan worden,

maandag ochtend sport ik 1.5 uur aan cardio, en maandag avond ben ik 1.5-2 uur aan het fitnessen

dinsdag avond ben ik 1.5-2 uur aan het fitnessen

woensdag middag doe ik hardlopen 5-10km en woensdag avond weer 1,5-2uur fitnessen

donderagavond doe ik 1,5-2 uur fitnessen

en vrijdagochtend weer 1,5-2uur fitnessen

zaterdag fitnessen ik thuis dus is wat minder intensief maar toch ook 1-1,5 uur

en zondag doe ik of cardio of weer 1-1,5 uur fitnessen.

ik fiets ook heen en weer naar het werk. is ongeveer 1,5km per dag maar is toch wat.

wat ik eet is doordeweeks :

0630 2 boterhammen kipfilet/boterhamworst
1000 2 boterhammen kipfilet/boterhamworst en een liga milkbreak koekje.
1200 2 boterhammen met 2 gebakken eieren.
1500 2 boterhammen kipfilet/boterhamworst
1700 avondeten wat verschilt, van aardappelen met rodekool tot bami met satesaus.

in het weekend is het wat minder vast wat ik eet, maar ook altijd 2 gebakken eieren per dag en vaak op zaterdagavond patatdag.

graag krijg ik tips en tricks van jullie over wat ik ongeveer binnen krijg en wat ik verbruik, zodat ik serieus kan bulken of cutten.

Der gaat hier op het forum echt een hele handige sheet rond waarop je zowel je behoefte kan berekenen (harris-benedict en katch mc ardle methode) en daarnaast ook je voedingsschema in op kan stellen.

Ik heb er zelf echt superveel aan!
Word regelmatig gepost door meer frequente bezoekers (ik was alleen maar meelezer :p)
Zal even voor je kijken of ik hem kan vinden.