AndroidHealthClinic

Camber bar : Rogue of fortius

Geen ervaring maar ik zou voor fortiusfitness gaan. Kerel zit hier opt forum, is altijd wel wat leuker/persoonlijk er enzo

• Topic Starter Topic Starter
Geen ervaring maar ik zou voor fortiusfitness gaan. Kerel zit hier opt forum, is altijd wel wat leuker/persoonlijk er enzo

Dat is waar. Alleen ken ik niemand die er ervaring mee heeft en kan dus ook geen reviews over deze bar vinden. Op de site staat de belastbaarheid ook niet.

Op de Amerikaanse site van Rogue kan ik de belastbaarheid en een review lezen.Vandaar dat ik hier even vraag of er iemand is die ervaring heeft met de fortius of rogue.

wegen allebij evenveel dus zal wel ongeveer even sterk zijn. Ik zou gewoon voor de prijs al bij Fortius halen. Je kan ook altijd zelf eens naar eindhoven rijden natuurlijk.

Ook nog een optie idd. Iemand ervaring met deze?

Heb die bar; voelt als een yoke (dikke bar).

Nadeel van de bar is dat het in je rack moet passen; heb zelf ook de rack van strength shop dus dat lukt wel.

Ik denk dat het problemen kan opleveren met sommige power racks.
Het rack gedeelte(bovenste gedeelte) houdt niet echt over, dus goed mikken als je de bar gaat racken anders zit je er naast.

Die van Fortius ziet er lekker breed uit.

Ik zie het topic nu pas. Je mag altijd komen kijken Pjay.

En je mag hem ook binnen twee weken terug sturen :) alleen is dat natuurlijk niet goedkoop. Maar mocht het zover komen dan komen we daar wel uit.

Enfin zoals gezegd, je bent altijd welkom. En je mag/moet me trainen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb besloten volgende week de cambered van Fortius te bestellen.

De persoonlijke service heeft voor mij de doorslag gegeven.

Bij voldoende interesse kan ik een review doen.

Ik vind dat er zowiezo meer (deftige) reviews moeten zijn/komen in de materiaal sectie...

Ja dus :d

Ik vind dat er zowiezo meer (deftige) reviews moeten zijn/komen in de materiaal sectie...

Ja dus :d

vorige keer dat ik een review maakte voor een grip speeltje kreeg ik een geel voorwerp, dus van mij moeten ze hier geen reviews meer verwachten

wut, hoe lame is dat :roflol:

Ik heb besloten volgende week de cambered van Fortius te bestellen.

De persoonlijke service heeft voor mij de doorslag gegeven.

Bij voldoende interesse kan ik een review doen.

Tof om te horen man! Thanks voor de complimenten :)

En ik ben dan zeker benieuwd naar je ervaringen met de halter.

Terug
Naar boven