Fitness Seller

Canvas, panorama, ter dood veroordeelden.

Consistentie

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
20%
Damn dit is toch wel echt ziek! Een reportage nu op canvas waar ze entertainment maken van iemand die ter dood veroordeeld wordt in China. :s

Wat vinden jullie van deze nieuwe vorm van sensatie?

Zou ik wel willen zien

thnx bent aant kijke

wat had ie gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
Het kwam er op neer dat er meerdere veroordeelden werden geïnterviewd voor de terechtstelling werd bekrachtigd. Beelden van de executie zelf werden hier niet vrijgegeven. Hoewel ik vermoed dat ze dat daar in China wel doen. Maar dit laatste kan ik niet met zekerheid zeggen.

Ook werden moordenaars ten schande gebracht door ze te vervoeren in een open vrachtwagen, met een kartonnenbord op hen met daarop geschreven welke misdaden ze hadden gepleegd. Dit terwijl ze geëscorteerd werden naar de plaats waar ze ofwel een kogel krijgen of een dodelijke injectie.

Laatst bewerkt:
Vond het wel lachu.

Stream please. Baal als een stekker dat ik dit gemist heb.

Laatst bewerkt:
Ik kan al die films laden behalve deze? Hij blijft gewoon laden, Iedereen dit probleem?

Volgens mij is het alleen voor België.
Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen of waar de docu eventueel te downloaden/streamen is?

Het kwam er op neer dat er meerdere veroordeelden werden geïnterviewd voor de terechtstelling werd bekrachtigd. Beelden van de executie zelf werden hier niet vrijgegeven. Hoewel ik vermoed dat ze dat daar in China wel doen. Maar dit laatste kan ik niet met zekerheid zeggen.

Ook werden moordenaars ten schande gebracht door ze te vervoeren in een open vrachtwagen, met een kartonnenbord op hen met daarop geschreven welke misdaden ze hadden gepleegd. Dit terwijl ze geëscorteerd werden naar de plaats waar ze ofwel een kogel krijgen of een dodelijke injectie.

als t echt moordenaars/verkrachters e.d zijn, zeg ik;

[x] geschikt

doet het bij mij ook niet :(

Iemand inmiddels al een link buiten die sites die alleen voor Belgen zijn om?

link werkt bij mij ook niet en ben van belgie

Terug
Naar boven