AndroidHealthClinic

Cardridges verwisseld; hoe testprints + maken?

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
Ik heb zwaar geld moeten dokken voor 2 cardridges van m'n Dell-printer (80 euri) nadat ik ze twee keer onsuccesvol heb laten bijvullen.

Nu heb ik de nieuwe cardridges erin zitten maar ik wil wat van die test prints ter configuratie maken. (je weet wel met van die blokjes/streepjes) en kleuren etc.

Hoe doe ik dat?

thanks.

Eigenschappen van de printer selecteren met je rechtermuisknop en dan op het tabblad algemeen moet je een keuze hebben voor een testpagina.

Hangt er van af welke type het is.

Opties die je hebt:

1. Het langere tijd indrukken van de papierdoorvoer knop. Er wordt nu een testpagina gedraaid.

2. Soms kan dit in de meegeleverde software van de fabrikant bijvoorbeeld bij Dell of HP

Wat je altijd kunt doen(ongeacht type)
Ga naar start->instellingen->printers. Rechter muisknop op de printer->eigenschappen->testpagina afdrukken.

Hier komt dan een testprint uit, waarin ook het logo van je OS(XP, Vista,7) wordt geprint. Aan de hand van deze kleuren heb je in ieder geval een goede indicatie

• Topic Starter Topic Starter
Eigenschappen van de printer selecteren met je rechtermuisknop en dan op het tabblad algemeen moet je een keuze hebben voor een testpagina.

yo!

Ik was vergeten dat ik ook nog een rechterknop op m'n muis had.

Ik kom er verder wel uit.

qp1oyg.jpg - 169615

alt + f4.. en daarna heel snel enter

zou ik niet doen, ben je de helft van je inkt kwijt

:D

Terug
Naar boven