XXL Nutrition

Carl Cox @ Dance Valley 2008

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Redelijk visueel shouwspel. Lasers van dat kaliber horen eigenlijk uit 5 kleuren te bestaan, en niet enkel groen.

Kijk, dat is waarom ik trance nou echt bout vind, je kunt er niets anders mee dan staan en een beetje a-rytmische voet en heup bewegingen maken. En als flow om op te trippen is het nimmer geschikt. Je blijft erdoor aan de oppervlakte vanwege de continuiteit.

Progressive daarintegen vind ik suprieur om thuis op de bank liggend te beluisteren met wat acid of keta op.

Maar op een feest (met M) waar het draait om knal euforie zijn er voor mij maar twee wezenlijke opties, techno of hardcore. De rest is het gewoon echt niet.

• Topic Starter Topic Starter
Redelijk visueel shouwspel. Lasers van dat kaliber horen eigenlijk uit 5 kleuren te bestaan, en niet enkel groen.

Kijk, dat is waarom ik trance nou echt bout vind, je kunt er niets anders mee dan staan en een beetje a-rytmische voet en heup bewegingen maken. En als flow om op te trippen is het nimmer geschikt. Je blijft erdoor aan de oppervlakte.

Progressive daarintegen vind ik suprieur om thuis op de bank liggend te beluisteren met wat acid of keta op.

Maar op een feest (met M) waar het draait om knal euforie zijn er voor mij maar twee wezenlijke opties, techno of hardcore. De rest is het gewoon echt niet.

Hehe ja ik snap wat je bedoeld, als je echt van actie houd dan is dit niet echt geschikt om mee op een feest te staan, ik hou er wel van, maar het is indd meer muziek wat je 's nachts bij mensen thuis aanzet (of bij jou) omdat het te laat is voor hardcore, en dat je met ze allen zoiets heb van doe mij nog een xtc'tje :D

Verder 1x op Trance energy geweest en als je dan mensen elkaar ziet omhelzen en vervolgens tijdens een soft pleatau ziet schuivelen zie ik daar een gemoderniseerde vorm van het Christendom in met Jesus Christus in het hart.

Naja, het publiek is dan wel weer oprecht maar tegerlijkertijd ook kaasig zoals ik dat noem. Niet echt m'n ding.

• Topic Starter Topic Starter
Verder 1x op Trance energy geweest en als je dan mensen elkaar ziet omhelzen en vervolgens tijdens een soft pleatau ziet schuivelen zie ik daar een gemoderniseerde vorm van het Christendom in met Jesus Christus in het hart.
Naja, het publiek is dan wel weer oprecht maar tegerlijkertijd ook kaasig zoals ik dat noem. Niet echt m'n ding.

Hahahaha!! :roflol:

Terug
Naar boven