Fitness Seller

Carmageddon A-like Game

Equelsor

Competitive Bodybuilder
Waardering
39
Ik ben op zoek naar een game voor de PS3 dat dezelfde eigenschappen bezit als Carmageddon 2, maar ik ben er in mijn zoektocht nog niet in geslaagd er 1 te vinden.

Het moet een soort van Car combat game zijn waarbij ik het volgende belangrijk vindt:
- Open terrein
- Je strijdt niet zozeer om de snelste tijd, maar meer om te overleven (deathmatch)
- Je auto moet het liefst (net als Carma 2) kapot te raggen zijn en minder presteren naarmate je meer schade hebt.

Iemand enig idee welk spel in dit rijtje past??

Ik ben op zoek naar precies hetzelfde als jij, ik vond Carma 2 echt een van de beste spellen ooit. Ik speel het nu nog steeds regelmatig...

Ik zat een paar dagen geleden een E3 coverage te kijken en daar spotte ik een game die wel wat weg had van Carma, maar ik ben de naam vergeten. Ik zal nog een keertje voor je kijken. Ik kom er later nog op terug.

Twisted Metal heet het spel.

Trailert: http://www.youtube.com/watch?v=RcCCP3jIGrk

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

En hier op E3

http://www.youtube.com/watch?v=z6JQzmsdBmM&feature=channel

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Het is iets meer Arcade en met wapens ipv rammen, but that's as good as it's going to get.

Vroeger speelde ik nog wel eens Destruction Derby, maar dat hebben ze nooit uitgebracht voor PS3

Had je vroeger niet carmageddon op de pc?
Zoja, vond ik dat echt lachen.

• Topic Starter Topic Starter
Had je vroeger niet carmageddon op de pc?
Zoja, vond ik dat echt lachen.

Dat had je zeker, destijds nog door mollige oud-minister Terpstra (tijdelijk) verboden.

Verwondert me toch dat er weinig soortgelijke spellen zijn uitgekomen, welke console dan ook

Ik heb Twisted Metal nooit gespeeld, het ziet er idd ontzettend houterig uit... Maar het heeft nog 9 maanden productie te gaan, dus er is nog veel hoop.

Verwondert me toch dat er weinig soortgelijke spellen zijn uitgekomen, welke console dan ook

Ja maar dat heb je ook met spellen zoals Dungeon Keeper, Driver (al hebben ze net op E3 aangegeven dat ze met een nieuwe bezig zijn heeft ie toch ~8 jaar in de kast gezeten), Destruction Derby, enzovoorts.
Stuk voor stuk ontzettend goeie games. Daarom gaan ze ook ten onder. Want bijvoorbeeld Dungeon Keeper en Destruction Derby waren een beetje Indy games. Dan komt een bedrijf zoals EA en die koopt zo'n Indy bedrijf op en spaart de ideëen voor een rainy day.

Geen idee.
Ik krijg wel zin om carmageddon nog eens opnieuw te spelen na al die jaren. :D
Carmageddon 2 vond ik minder goed. Zwaar frustrerende challenges

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee.
Ik krijg wel zin om carmageddon nog eens opnieuw te spelen na al die jaren. :D
Carmageddon 2 vond ik minder goed. Zwaar frustrerende challenges

Daar had je natuurlijk allerlei cheats voor, die horen gewoon bij het spel.

Hotass, stickytires, stopsnatch, smartbastard etc.. :)

carmageddon was gewoon een geweldig spel, uniek en gigantisch entertainend :D

carmageddon was gewoon een geweldig spel, uniek en gigantisch entertainend :D

qft. ongeëvenaard. alle carmageddon versies die erna kwamen waren echt drama. ik heb het laatst weer eens geinstalleerd, maar kreeg het amper aan de praat op windows 7.

die graphics trouwens, hahahaha. bijna onbespeelbaar gewoon. de blokken die pixels voorstellen staan gewoon centimeter-groot op je beeldscherm, hahaha.

hahah ''daar heb je cheats voor, die horen gewoon bij het spel''. Dat zegt mn 11 jarige zusje serieus ook altijd wanneer ik vraag waarom ze geen enkel spel zonder cheats speelt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven