AndroidHealthClinic

Cashewnoten

• Topic Starter Topic Starter
Werkt dit de cut dan niet tegen? Er zitten wel vrij veel kalorieen in per 100 gram.

Werkt dit de cut dan niet tegen? Er zitten wel vrij veel kalorieen in per 100 gram.

per 100 ja ;) je nam toch 20 gram..

je hebt ook gezonde vetten nodig. het tijdstip zal wel schelen wanneer je het eet maar ik zou je er niet te druk om maken. lekker 's avonds voor de buis of waar dan ook

per 100 ja ;) je nam toch 20 gram..

je hebt ook gezonde vetten nodig. het tijdstip zal wel schelen wanneer je het eet maar ik zou je er niet te druk om maken. lekker 's avonds voor de buis of waar dan ook

Haha, ja ik neem 20 gram in de middag rond een uur of 4. Kan geen kwaad dus;)

ik heb vandaag onderhand de hele dag op cashewnoten geteerd. bij gebrek aan ander voedsel. Onderwachte dienst tussendoor :rolleyes:

noten zijn prima voedsel voor als je laag in je carbs wilt en hoog in de vetten.

vreet dagelijks zo'n 60 tot 100 gram pinda's

ik eet elke dag wel wa cashewnootjes,spoel wel het zout eraf

Ik zou het niet eten in de cut aangezien noten een hoge voedingswaarde hebben en in de cut kan je beter voedsel eten wat een verzadigd(vol) gevoel geeft maar dan minder kcal.
Om aan je vetten te komen zijn er betere alternatieven met minder kcals en meer eiwitten.

Ik zou het niet eten in de cut aangezien noten een hoge voedingswaarde hebben en in de cut kan je beter voedsel eten wat een verzadigd(vol) gevoel geeft maar dan minder kcal.
Om aan je vetten te komen zijn er betere alternatieven met minder kcals en meer eiwitten.

Wat kan je dan beter nemen? Ik neem het niet voor het verzadigde gevoel maar meer voor de eitwitten en de goeie vetten.

spoet=spoel

pak je noten in de cut als je zin hebt om te snoepen of als tussendoortje!

Terug
Naar boven