AndroidHealthClinic

Cassein noodzakelijk?

Aggie93

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
67kg
Vetpercentage
11%
Ik bestelde voorheen altijd Whey Isolaat van BodyenFit, maar sinds de recente chaos rondom Whey Perfection vertrouw ik niks meer van BodyenFit, en heb ik besloten nooit meer goedkope eiwitten te kopen, ongeacht welk merk. En ja dan heb ik het ook over die van Sportfood, XXL etc. Ik heb besloten nu over te gaan naar Whey van Optimum Nutrition. Aangezien Optimum Nutrition jarenlang als de beste Eiwitproducent wordt gezien.

Ik heb een combinatie gezien van Optimum Nutrition waarbij je bij een bestelling een pot Cassein van 1816 gram en een pot Whey van 2270 gram krijgt voor 92.90. Zal ik hiervoor gaan of zal ik alleen pot van 4540 gram van Whey halen voor 94,99? Wat adviseren jullie mij? Ik zie namelijk niet wat de toevoegde waarde is van Cassein. Eiwit is toch gewoon eiwit?

ImageUploadedByTapatalk1419500791.639575.jpg

4,5 kg whey voor 95 euro??:eek:

ON is naar mijn mening een van de beste merken om te kiezen, koop zelf eigenlijk alleen maar ON. De prijs is wel aan de hoge kant maar ik vind de kwaliteit super. Dit is op zich wel een mooie deal, kun je bijvoorbeeld 20 gram whey doen en 20 gram caseine als je een shake maakt, heb je meteen een combo van snelle en trage eiwitten. De toegevoegde waarde van caseine is dat een tijdsperiode van ongeveer 8 uur wordt opgenomen, terwijl de whey (trouwens een isolaat) wat sneller wordt opgenomen en dat is ongeveer 1-2 uur. Caseine neem je dus voor het slapen gaan zodat je de hele nacht een eiwit aanvoer hebt om je spieren te laten herstellen. Maar als je kwark eet krijg je ook casein binnen (kwark bestaat ook uit trage eiwitten)

Nee dit is een combo-deal bij B&F, dus krijgt voor 95 euro een pot van 2,2 kg whey en 1,8 kg casein.

Laatst bewerkt:
lol_idi_amin.gif

Lol B&F niet vertrouwen en dan naar de ON overstappen. Ook Amerikaanse merken sjoemelen hevig. Aminospiking is daar zowat uitgevonden.

Zoek een betrouwbare (Europese) leverancier, zoals XXL/Powersupplements/MyProtein

Ik bestelde voorheen altijd Whey Isolaat van BodyenFit, maar sinds de recente chaos rondom Whey Perfection vertrouw ik niks meer van BodyenFit, en heb ik besloten nooit meer goedkope eiwitten te kopen, ongeacht welk merk. En ja dan heb ik het ook over die van Sportfood, XXL etc. Ik heb besloten nu over te gaan naar Whey van Optimum Nutrition. Aangezien Optimum Nutrition jarenlang als de beste Eiwitproducent wordt gezien.

Ik heb een combinatie gezien van Optimum Nutrition waarbij je bij een bestelling een pot Cassein van 1816 gram en een pot Whey van 2270 gram krijgt voor 92.90. Zal ik hiervoor gaan of zal ik alleen pot van 4540 gram van Whey halen voor 94,99? Wat adviseren jullie mij? Ik zie namelijk niet wat de toevoegde waarde is van Cassein. Eiwit is toch gewoon eiwit?

ImageUploadedByTapatalk1419500791.639575.jpg

Casseine is langzaam werkend eiwit en isolaat een snellere eiwit!
Het merk waar jij het over heb staat goed bekend,dus is aan te raden.;)

Caseine; Gewoon een magere franse kwark voor het slapen gaan..

lol_idi_amin.gif

Lol B&F niet vertrouwen en dan naar de ON overstappen. Ook Amerikaanse merken sjoemelen hevig. Aminospiking is daar zowat uitgevonden.

Zoek een betrouwbare (Europese) leverancier, zoals XXL/Powersupplements/MyProtein

Waarom is powersupplements en myprotein betrouwbaar? XXL is onlangs getest en kwam er goed uit. Zijn er ook onafhankelijk tests van die andere shops?

Ik zou beide kopen want volgens recent onderzoek is gebleken dat je beter een langzaam en snel eiwit gecombineerd kan innemen :zuip:

in die test heeft myprotein ook bijna 10% als geclaimed?

Terug
Naar boven