Aggie93
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik bestelde voorheen altijd Whey Isolaat van BodyenFit, maar sinds de recente chaos rondom Whey Perfection vertrouw ik niks meer van BodyenFit, en heb ik besloten nooit meer goedkope eiwitten te kopen, ongeacht welk merk. En ja dan heb ik het ook over die van Sportfood, XXL etc. Ik heb besloten nu over te gaan naar Whey van Optimum Nutrition. Aangezien Optimum Nutrition jarenlang als de beste Eiwitproducent wordt gezien.
Ik heb een combinatie gezien van Optimum Nutrition waarbij je bij een bestelling een pot Cassein van 1816 gram en een pot Whey van 2270 gram krijgt voor 92.90. Zal ik hiervoor gaan of zal ik alleen pot van 4540 gram van Whey halen voor 94,99? Wat adviseren jullie mij? Ik zie namelijk niet wat de toevoegde waarde is van Cassein. Eiwit is toch gewoon eiwit?
Ik heb een combinatie gezien van Optimum Nutrition waarbij je bij een bestelling een pot Cassein van 1816 gram en een pot Whey van 2270 gram krijgt voor 92.90. Zal ik hiervoor gaan of zal ik alleen pot van 4540 gram van Whey halen voor 94,99? Wat adviseren jullie mij? Ik zie namelijk niet wat de toevoegde waarde is van Cassein. Eiwit is toch gewoon eiwit?