XXL Nutrition

'Castro kan in 2008 worden herkozen'

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
HAVANA - De Cubaanse president Fidel Castro herstelt langzaam van zijn ziekte en zal "in perfecte gezondheid" zijn om volgend jaar te worden herkozen. Dat heeft de Cubaanse parlementsvoorzitter Ricardo Alarcon donderdag gezegd.
Alarcon geldt als een vertrouweling van Castro, die zeven maanden geleden terugtrad na een darmoperatie. De 80-jarige Castro heeft Cuba sinds de revolutie in 1959 geleid, maar hij moest de macht overdragen aan zijn 75-jarige broer Raul.

ANP

Ehm, joepie?

:shoot:

Mss kan roxxe hem een handje helpen?

Deze man verdient respect voor wat hij voor de wereldwijde sigarenbusiness heeft betekend. Mijn steun heeft hij.

En voordat iemand het zich afvraagt: ja, ik ben geobsedeerd door sigaren. Je moet me eens samen met mn humidor zien. :D

ga je het nu alleen nog maar over sigaren hebben???
OT@ als hij 2008 haalt :rolleyes:

Deze man verdient respect voor wat hij voor de wereldwijde sigarenbusiness heeft betekend. Mijn steun heeft hij.

En voordat iemand het zich afvraagt: ja, ik ben geobsedeerd door sigaren. Je moet me eens samen met mn humidor zien. :D

dure hobby freak, en tja ik moet zeggen petje af, daar kan JP nog een puntje aan zuigen

de propagandamachine draait blijkbaar weer op volle toeren. straks melden ze dat hij ook mee gaat doen aan de marathon van r'dam.

Die kerel blijft maar recuperen

Terug
Naar boven