XXL Nutrition

'Castro neemt eind april presidentstaken weer op'

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
LA PAZ - Fidel Castro zal op 28 april zijn taken als president van Cuba weer op zich nemen. Dat heeft de Boliviaanse leider Evo Morales gezegd.
Op die dag is het drie jaar geleden dat het Bolivariaanse Alternatief voor Amerika werd opgericht, een regionaal samenwerkingsverband tussen Venezuela, Cuba en Bolivia.

Revolutionair

De herdenking daarvan markeert het moment waarop de 80-jarige Cubaanse revolutionair weer aan de slag zal gaan, aldus Morales in Boliviaanse kranten. De leiders van zes landen worden bij de bijeenkomst in de Cubaanse hoofdstad Havana verwacht.

Morales vertelde niet hoe hij afweet van de terugkeer van Castro. Fidels broer Raul nam op 31 juli de macht over nadat de leider was geopereerd aan zijn darmen. De autoriteiten meldden toen dat Fidel binnen "twee tot drie weken" terug zou keren aan het roer van het Caribische eiland.

ANP

hij weet van geen ophouden! :D

:shoot:

haha die gast geeft het ook nooit op

Onkruid vergaat niet.

Maar in de praktijk hebben bejaarden die zo ernstig ziek zijn (geweest) zelden nog lang te leven, laat dat een troost zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik al zei die Cubaanse ziekenhuizen verrichten wonderen!

Onkruid vergaat niet.

Maar in de praktijk hebben bejaarden die zo ernstig ziek zijn (geweest) zelden nog lang te leven, laat dat een troost zijn.
Je haalt me de woorden uit de mond, sowieso na de 80 duurt het nooit lang meer bij meeste mannen.

Zo zie je maar, communisme is heilzaam.

Castro maakt op mij alleen nog maar indruk als hij Amerika binnenvalt en daar met succes het Communisme als staatsvorm invoert.

nu nog che ergens opgraven en de revolutie kan beginne

Terug
Naar boven