- Waardering
- 5
Mijn laptop van 9 jaar oud heeft opeens geen cd laden optie meer bij: deze computer. Ook wanneeer ik een cd in de laden doe ziet hij niets, opent hij ook niets.
Bij alle hardware (systeem?) staan er uitroeptekens bij de cd laden (cd afspeel mogelijkheden hardware of zoiets?)
Wanneer ik wat specifieker ga kijken; wordt er gezegd dat er geen stuurprogramma is voor de cd rom laden ??:huh:
Hoe kan dat nu? Deze is er gewoon 9 jaar lang wel geweest.
Geen idee wat ik gedaan zou hebben.
Heb ook geen idee hoe ik daaraan zou moeten komen. En welke cd laden het is hoe ie heet?
(zit geen internet op laptop; bewuste keuze): wat nu te doen?
Kan een systeemherstel wat oplossen? foutopsopsoring en reperatie heeft niets uitgehaald.
Bij alle hardware (systeem?) staan er uitroeptekens bij de cd laden (cd afspeel mogelijkheden hardware of zoiets?)
Wanneer ik wat specifieker ga kijken; wordt er gezegd dat er geen stuurprogramma is voor de cd rom laden ??:huh:

Hoe kan dat nu? Deze is er gewoon 9 jaar lang wel geweest.
Geen idee wat ik gedaan zou hebben.
Heb ook geen idee hoe ik daaraan zou moeten komen. En welke cd laden het is hoe ie heet?
(zit geen internet op laptop; bewuste keuze): wat nu te doen?
Kan een systeemherstel wat oplossen? foutopsopsoring en reperatie heeft niets uitgehaald.

Dit is trouwens ook een toppertje van je
Niet trippen jongeuh
Gaat toch helemaal nergens over met Jaccis. Hij moet eens een beetje mee met zijn tijd gaan