MuscleMeat

cd nummer kopieer probleempje

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Heb hier een audiocd met samples erop.
Wanneer ik bijv. track 1 kopieer van de cd naar een mapje op mijn pc.
Speelt hij daarna de gekopierde versie niet meer af.
Het bestandtype is: ''cd-nummer''.

Hoe krijg ik de gekopieerde track (cd-nummer) alsnog aan de praat?

Je zal de CD (of de losse nummers) moeten rippen. (bijvoorbeeld met Nero)

je kan ook met windows media player rippen. Die zit standaard bij je windows.

rippen.jpg

je kan ook met windows media player rippen. Die zit standaard bij je windows.

hehe... je hebt helemaal gelijk. Ik heb die functie zelf alleen nog nooit gebruikt. (sowieso is het jaren geleden dat ik zelf nog een CD heb geript, aangezien het downloaden van een CD sneller gaat dan het rippen zelf :P)

• Topic Starter Topic Starter
Das makkelijk thanx!

Maar kan ik die nummers die ik in mijn mapje heb geplaatst nog met terugwerkende kracht aan de praat krijgen? Gaat om een cd of 2-4. Mogelijk meer; moet ik nachecken.
Hoop niet dat ik deze cd's helemaal opnieuw moet inladen en alsnog rippen.

het lijkt alsof het bestandtype is is (cd nummer bestandtype) dan een tijd geleden.

Wel zijn het nu allemaal orginele cd's, misschien dat dat de reden is voor; cd nummer bestandstype?

mischien moet je de bestanden converteren naar Mp3 ofzo.

Je zal alles moeten rippen. Rechtstreeks kopieën van een CDtje werkt zo niet, origineel of illegaal.

Dus geen mogelijkheid om de tracks die in mijn map zijn opgeslagen op een ander manier werkend te krijgen? desnoods met Alcohol,deamon?

Of kan ik deze map met tracks, niet alsnog door de ripper (mediaplayer) heentrekken?

(heb die laptop waar dat opstaat nu niet bij de hand).

Kan je niet gewoon nadat je ze heb geript, afspelen met media player?

Vreemd...

Zoals Porterhouse al zei, even converteren naar mp3 dan maar..

het zijn nu toch WMA files of niet?

het zijn nu toch WMA files of niet?

Nee, het zijn pas wma-files als je ze met een programma ript. Niet als je de tracks gewoon naar een mapje op je computer sleept. Dat is hier het geval als ik het zo begrijp. Je zal toch die CD's opnieuw in je PC moeten stoppen ;)

shit ik had gehoopt dat dat niet hoefde (cd's in laden her-stoppen) :mad:
ga toch nog kijken of ik hetgeen ik nu in mapjes heb gekopieerd toch nog werkend krijg.

ga toch nog kijken of ik hetgeen ik nu in mapjes heb gekopieerd toch nog werkend krijg.

Man wat ben je hardnekkig, dat is onmogelijk volgens mij zijn het een soort van snelkoppelingen.

cdtje rippen is zo gebeurd man...
rip die cd gewoon ipv tijd te steken om wat je nu al hebt werkend te krijgen.
je gaat die dingen die je hebt niet werkend krijgen, dus alle tijd die je daarin stopt is verloren tijd, en die had je beter kunnen gebruiken om je cd's gewoon te rippen.

plus, je hoeft er niet eens bij te blijven, ram die cd erin, zet rippen aan en ga een kopje koffie drinken ofso.

dus je kan ze niet verplaatsen van de cd naar de pc zelf? anders kon je ze gewoon .mp3 of weet ik t wat voor bestandstype noemen

Terug
Naar boven