AndroidHealthClinic

CDA over PvdA: Sinterklaas is vroeg

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
DEN HAAG - Een prachtige tekst met mooie ambities, maar Sinterklaas is vroeg dit jaar. Zo kwalificeert CDA-fractieleider Maxime Verhagen het zondag verschenen verkiezingsprogramma van de PvdA. Volgens Verhagen belooft PvdA-leider Wouter Bos "gouden bergen, maar de rekeningen waarvoor je krom moet liggen worden er niet bij verteld."

Lees meer...

DEN HAAG - Een prachtige tekst met mooie ambities, maar Sinterklaas is vroeg dit jaar.

Op zich mag het CDA (en ook de VVD) wel eens met een origeneler statement komen... Wordt een beetje flauw om PvdA continu tegen verkiezingstijd uit te maken voor potverdeler. CDA en VVD jagen er net zoveel doorheen alleen dan aan andere posten..

PvdA is altijd lekker veel geld uitgeven... en als het slechter gaat mogen de andere partijen de tekorten weg bezuinigen.

PvdA speelt mooi weer met leuke dingen doen voor de mensen. ----> De economie trekt het allemaal niet meer. ---->Mensen stemmen op de andere partijen----> Die partijen gaan bezuinigen----> mensen vinden bezuinigen niet leuk-----> Mensen stemmen weer op PvdA want die doen leuke dingen voor de mensen.

And so on.

Wouter Bos... is zo'n kwal...

Idd, mn maag draait zich altijd als ik die galbak op TV zie... gelukkig zit er een knop op mn afstandsbediening :D

Gelet op de peilingen zal ik maar alvast gaan wennen aan de term : Minister President Wouter Bos. :D

Dan ga ik echt zooo verhuizen...

Vind ik toch zo mooi, hele volksstammen die gaan emigreren bij een bepaald bewind maar toch gewoon blijven zitten als het zover is.

De doorsnee nederlander snapt toch niet veel van politiek en heeft geen groter iq dan een stoeptegel.. en ze bekijken de politiek niet op de lange termijn en wat doe je dan.. je gaat stemmen op de pvda.. als Bos aan de macht komt denk ik dat mn halfjarige stage in het buitenland toch maar zal gaan verlengen

Maar ook jij Eric moet toegeven dat Wouter weer d eplank finaal misslaat. Alle partijen lachen erom, maar ook FNV en dergelijke. Terwijl hij toch wel van de juiste man zijn opleiding heeft genoten.
Momenteel is onze werkloosheid lekker aan het dalen (zitten al laagste in Europa) en de economie floreert weer.
Gaat onze miscalculator Bos dat weer vernielen??

En ff over opiniepeilingen. VVD en CDA liepen volgens mij in als ik het goed hoorde gisteren bij Harry Mensch;)

Wat de P.V.D.A. voor plannen heeft klinkt niet echt evenwichtig, maar dat is bij meer partijen zo. Alleen wordt het bij de P.V.D.A. weer stereotype uitgelicht en bij bijvoorbeeld de VVD niet.

PVDA roept t hardste wat t pauper volk wil horen, hebben t voordeel dat Arbeid in de roepnaam zit en daardoor denken veel mensen dat ze voor de werkende mensch zijn. Daarbij hebben zij zich heel slim gericht op de immigranten, wederom door een andere andere partij als "kwaad" weg te zetten.

Wat de P.V.D.A. voor plannen heeft klinkt niet echt evenwichtig, maar dat is bij meer partijen zo. Alleen wordt het bij de P.V.D.A. weer stereotype uitgelicht en bij bijvoorbeeld de VVD niet.

En dat zegt een VVD-er weer als ze dat over de VVD roepen:D
Linkse rakker ben je en zul je blijven.
Echter FNV en andere consorten hebben niet hun twijfels bij vvd genoemd, en dat doen ze nu wel;)

PVDA roept t hardste wat t pauper volk wil horen, hebben t voordeel dat Arbeid in de roepnaam zit en daardoor denken veel mensen dat ze voor de werkende mensch zijn. Daarbij hebben zij zich heel slim gericht op de immigranten, wederom door een andere andere partij als "kwaad" weg te zetten.

Idd PVDA is voor het pauper volk. Elke buitenlander/immigrant zonder een eigen zaak en fatsoenlijk werk stemt daarop. Alle uitkeringstrekkers stemmen op PVDA of SP.
Nu word het wel steeds interessanter omdat er steeds minder uitkeringsgerechtigden zijn. Dus die hoeven niet meer zo in eigen belang te stemmen zoals eerst.
En ook PVDA roept nu bepaalde dingen VVD na (centjes voor de opvang en dat soort dingen).

Ja Eric, die toeslag gaat er komen hoor;)

hier lliggen de pepernoten alweer in de schappen :S

Linkse rakker ben je en zul je blijven.

Ik ben minder links dan jij rechts bent, bij mij is er plaats voor nuances. Iets wat bij veel personen van rechtse signatuur nog al ver te zoeken is. Zwart/wit wereld, een tussenweg lijkt er niet te zijn.

Okay dan!
Als iedereen gaat emigreren die op een belachelijke manier tegen links is, gaat Nederland er op vooruit! Als dan ook de geboren en getogen Nederlanders mee gaan, die zich geen Nederlander voelen omdat zij er Turks/Marokkaans uitzien, is Nederland van nog meer ellende verlost.

De doorsnee nederlander snapt toch niet veel van politiek en heeft geen groter iq dan een stoeptegel.. en ze bekijken de politiek niet op de lange termijn en wat doe je dan.. je gaat stemmen op de pvda..

Dat is waar: "Het beste argument tegen democratie is een conversatie van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde" Winston Churchill

Wouter Bos is idd een wolf in schaapskleding, maar ik vind het zoooo makkelijk om die zwart-wit-beelden van stal te halen dat als het economisch goed gaat links de pot verteert en dat rechts daarna puin moet ruimen...

Het ergst is dat mensen ook nog echt oprecht geloven dat dat zo is terwijl het gewoon verkiezingspolemieken en stereotypen zijn...

Hetzelfde in Amerika: Ik geloof dat onder Clinton de overheidsuitgaven nog nooit zo laag zijn geweest en toch liepen de Republikeinen hem uit te maken voor linkserd.. (relatief gezien dan...)

Terug
Naar boven