XXL Nutrition

CDA verlaagt grens voor overname uitslag referendum

Meccanicc

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
83kg
Binnenland

ma 30 mei 2005, 13:22

CDA verlaagt grens voor overname uitslag referendum

DEN HAAG - Het CDA zal ook bij een uitslag van 55 procent voor of tegen zich bij het oordeel van de Nederlandse bevolking over de Europese grondwet neerleggen. Tot voor kort hield de partij nog vast aan een grens van 60 procent, maar volgens fractievoorzitter Verhagen is een uitslag zoals die in Frankrijk ook voor het CDA bindend. De Franse bevolking sprak zich zondag met een meerderheid van 55 procent uit tegen de grondwet.

Verhagen maakte zijn 'bijstelling' maandag bekend voor Radio 1. Zaterdag had hij voor het CDA-congres in de Utrechtse Jaarbeurs nog duidelijk gesteld dat zijn partij bij een uitslag onder de 60 procent altijd voor de grondwet zou stemmen. Volgens de woordvoerder van Verhagen ging het echter om een richtsnoer. Wel zal zijn fractie vasthouden aan een ondergrens voor de opkomst bij het Nederlandse referendum op 1 juni van 30 procent.

50,1% is een meerderheid, dus is dat al reden genoeg om de uitslag te accepteren.

Dikke naaiers daar die Verhagen moeten ze opknopen of is het hele deel bij hun 110% wat een mafketel!

Daar gaan we weer, het is een raadplegend referendum maar in Den Haag bepalen ze zelf of ze het overnemen door de grenzen zo te buigen dat het in hun straatje past.

Ik zal bij de eerstvolgende snelheidsboete eens hetzelfde proberen, effe de grens wat oprekken zodat het mij uitkomt. :D

Rhinemann zei:
Daar gaan we weer, het is een raadplegend referendum maar in Den Haag bepalen ze zelf of ze het overnemen door de grenzen zo te buigen dat het in hun straatje past.

Ik zal bij de eerstvolgende snelheidsboete eens hetzelfde proberen, effe de grens wat oprekken zodat het mij uitkomt. :D

Daar gaan we weer je bent wel een echte politieke rakker hé?
Familie van Balkie?
Het gaat erom dat er bij een eerlijk referendum geluisterd word naar het volk ( referendum=volksstemming ) bij een meerderheid van 50,1% van het totaal heeft de andere kant een minderheid van 49,9% de grootste telt en niet de laagste!
Dus dat ze dan gaan kijken hoe he opkomst is ik kolder Nee is Nee!
Tijdens de kabinetsverkiezingen wilden de mensen een Coalitie van Balenbende en Bos en wat hebben wij gekregen!
Juist iets waar wij niet om vroegen!
Kom maar weer met de argumenten en de feiten waarom een JA wel goed is voor NL!
Zelfs de Fransen willen het niet en als er mensen zijn die de dingen goed in de gaten hebben zijn het die camembert vreters wel :D

Je moet eens wat beter leren lezen.

Anoniem zei:
Je moet eens wat beter leren lezen.

Waarom beter lezen!
Referendum=volksstemming ook al is het raadplegend!
Als de uitslag Nee is wil het volk die grondwet niet en niet 1 worden als 1 groot europa!
Dan moeten ze ook niet aankomen met we passen het enigszins aan zodat we toch een ja krijgen en wij toch weer de dupe worden!
Want aan elk voordeel zit een nadeel!

ReyMysterio zei:
Waarom beter lezen!
Referendum=volksstemming ook al is het raadplegend!
Als de uitslag Nee is wil het volk die grondwet niet en niet 1 worden als 1 groot europa!
Dan moeten ze ook niet aankomen met we passen het enigszins aan zodat we toch een ja krijgen en wij toch weer de dupe worden!
Want aan elk voordeel zit een nadeel!

dat is toch precies wat rhinemann bedoeld.... goed lezen!

ReyMysterio zei:
Daar gaan we weer je bent wel een echte politieke rakker hé?
Familie van Balkie?
Het gaat erom dat er bij een eerlijk referendum geluisterd word naar het volk ( referendum=volksstemming ) bij een meerderheid van 50,1% van het totaal heeft de andere kant een minderheid van 49,9% de grootste telt en niet de laagste!
Dus dat ze dan gaan kijken hoe he opkomst is ik kolder Nee is Nee!
Tijdens de kabinetsverkiezingen wilden de mensen een Coalitie van Balenbende en Bos en wat hebben wij gekregen!
Juist iets waar wij niet om vroegen!
Kom maar weer met de argumenten en de feiten waarom een JA wel goed is voor NL!
Zelfs de Fransen willen het niet en als er mensen zijn die de dingen goed in de gaten hebben zijn het die camembert vreters wel :D
:roflol: kun je niet stoppen met cutten? word je geest helderder van:D
hij is t met je stelling eens, niet oneens zoals jij denkt:roflol:

Sport2000 zei:
:roflol: kun je niet stoppen met cutten? word je geest helderder van:D
hij is t met je stelling eens, niet oneens zoals jij denkt:roflol:

Nu al stoppen ik zit net in mn 8e week moet er nog 8 is toch gezellig zo :D

Terug
Naar boven