XXL Nutrition

CDA wil aso's in container

Rhinemann

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
DEN HAAG - Regeringspartij CDA wil huurders die ernstige overlast opleveren, gedwongen laten verhuizen naar een containerwoning buiten de stad. Het CDA-Tweede-Kamerlid Sterk gaat hierover een wetsvoorstel indienen. Gemeenten en maatschappelijke instellingen zouden gezamenlijk moeten zorgen voor goede begeleiding van de asociale huurders.

Als ze hun leven hebben gebeterd, zouden ze weer naar een normaal huis kunnen terugkeren. Een aantal gemeenten in Nederland beschikt al over de 'laatste kans woningen'. Maar volgens Sterk zijn lang niet alle gemeenten zover. PvdA en VVD waren maandagochtend nog niet bereikbaar voor een reactie op het CDA-plan.

Bron

In Amerika noemen ze dit toch Trailerparks? :D

Op zich wel handig want als ze dan nog overlast veroorzaken is het een kwestie van de container op een vrachtwagen tillen en een paar Km verderop weer neerzetten :D

duh, komt het CDA ook nog een keer aan hoor.

Het lijkt mij niet eens zo verkeerd om in zo"n containerpark te wonen.
Ik denk wel dat je veel meer vrijheid heb als een z.g normale woonbuurt.
Ik woon zelf in een eensgezinswoning in zo"n kouwe kak buurtje en vrijwel niemand zegt elkaar gedag.
Ik weet niet wat beter is.
Groet
Willem 2

oftewel: laten we nog meer woonwagenkampen bouwen! Dan wordt daar natuurlijk ook minder belasting opgehaald en durft de politie er niet meer in. Ja, goed plan. :rolleyes:

Misschien een containerpark voor alleen bodybuilders inclucief een eigen trainingsruimte.

Terug
Naar boven