MuscleMeat

CDA wil verbod op shariapartij en pedopartij

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
DEN HAAG - Het CDA wil een verbod op alle politieke partijen die de huidige rechtsorde omver willen werpen of waarvan de opvattingen daartegen indruisen. Dat geldt bijvoorbeeld voor een partij die de sharia (islamitische wetgeving) wil invoeren, maar ook voor de pedofielenpartij of een neofascistische partij.

Lees meer...

Mja, vrijheid van meningsuiting kent z'n grenzen, dus ik vind het (iig voor de drie genoemde partijen) prima.

Dat is ook plots nadat die infantiele wereldvreemde partijgenoot dat geroepen heeft over de sharia. Wat een kneuzen, die politieke neuzen!!

Ik vind dat alledrie die partijen niet kunnen...
Islamitische wetgeving my ass
Pedo's allemaal aan hun ballen ophangen
En die neofascisten jahh dat is dan nog de minst erge imo

Lijkt me prima, extremen moet je altijd vermijden, jammer dat deze partij hier nogal verdeelt over lijkt te zijn :rolleyes:

CDA wilt simpele kiezers trekken

Weet Donner dit ook? :D

Het CDA is gek geworden. Zoals Zelda laatst prachtig aanhaalde (in iets andere woorden), wat geeft het CDA het recht te bepalen wat goed en wat slecht is.

Het CDA is net als de Shariapartij ook gegrondvest op religieuze overtuigingen. Hoewel het CDA wel bereid is water bij de wijn te doen om in het politieke zadel te blijven. De Shariapartij zal waarschijnlijk eerder een zelfmoordaanslag plegen op de oppositie. :D

Als de Shariapartij wordt verboden dan moet objectief gezien iedere ook de gristenunie en het cda verboden worden.

de pedopartij waar halen ze het..

allé als ze der de islamitische wetgeving goedkeuren kunt ge allemaal een doek gaan kopen voor ulder lief ;)

Terug
Naar boven