Fitness Seller

Cees de Vreugd

marcelisgroot

Advanced Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m83
Massa
128kg
kreeg vanochtend op mijn hyves een krabbel van teun de vreugd.....de broer van cees de vreugd die jullie allemaal wel kennen denk ik.
hij vroeg me of een beetje rond kon bazuinen of er iemand nog foto`s had van hem van wedstrijden of trainingen of iets dergelijks, dus bij deze mannen

zeg hem::google:anders

Ik denk dat als iemand je kan helpen, dat toch Jan Haaring is...

Aangezien hij op vakantie is, zou ik hem een mailtje sturen.

Cees is een neef van mijn vader, hun waren ook dik bevriend. Ik heb hem onlangs nog gevraagd over hem en er kwamen zeer sterke verhalen. Dus raakte ikzelf ook benieuwd van hoe zag hij er nou uit? Maar mijn vader neemt nog de tijd om alle foto's te gaan zoeken. Wanneer ik die heb wil ik ze gerust hier op zetten.

Groeten Theo de Vreugd

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Hallo Theo,

Ik ben erg geinteresseerd in Cees de Vreugd. Als je vader foto's heeft opgeduikeld of misschien meer, zoals krantenknipsels etc. zou ik daar graag scans van willen hebben. Kan ik Cees zijn story gaan plaatsen op mijn website. Wellicht ken je die? http://www.realdutchpower.nl

Je mag me ook een pm sturen: info@realdutchpower.nl

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Volgens mij staat hij ook op een WSM-dvd van de 80's.

Foto's De Vreugd.

Hier nog een foto van Cees de Vreugd, volgens mij toen hij die 1000 kg haalde. Heb thuis nog krantenknipsels op de pc, maar ben nu voorlopig niet thuis :-)

Groeten, R.

Henk Keizer (trainer van weak1) was de trainer van Cees de Vreugd, en Henk heeft nog genoeg van Cees.

Terug
Naar boven