AndroidHealthClinic

cell-tech & nitro-tech

gandalf

Novice
Waardering
0
Ik gebruik altijd na mijn training een shake met zo wel cell-tech & nitro-tech. maar ik gooi ze meestal door elkaar in mijn shakebeker (niet voor de smaak, bah bah). maar nu vraag ik me af of dit niet uitmaakt inverband met de opname van de creatine? is het misschien slim te wachten met me nitro?

en ff vraagje tussen door zijn dit een beetje goede supplementen?

Ik gebruik altijd na mijn training een shake met zo wel cell-tech & nitro-tech. maar ik gooi ze meestal door elkaar in mijn shakebeker (niet voor de smaak, bah bah). maar nu vraag ik me af of dit niet uitmaakt inverband met de opname van de creatine? is het misschien slim te wachten met me nitro?

en ff vraagje tussen door zijn dit een beetje goede supplementen?

volgens mij zou dat niet moeten uitmaken voor de opname.

het zijn supplementen die werken, maar voor een veel en veel te dure prijs.
een hoop marketing etc etc, maar er zijn producten voor de helft van de prijst die net zo goed zijn.

Zijn inderdaad produkten die even goed zijn maar dan goedkoper.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er zelf niet zo veel voor betaald, 25 euro per pot. dus heb er nog een paar staan.
Had ook bij iemand gelezen die nam zijn eiwitten voor de training, maar is dit wel verstandig, ga je dan niet je eiwitten verbranden?

Ik heb er zelf niet zo veel voor betaald, 25 euro per pot. dus heb er nog een paar staan.
Had ook bij iemand gelezen die nam zijn eiwitten voor de training, maar is dit wel verstandig, ga je dan niet je eiwitten verbranden?

Inderdaad, ik heb me laten vertellen dat de eiwiten enkel goed zijn na de training. Je lichaam heeft dan dringend de eiwitten nodig om voor het nodige spierherstel te zorgen.

Ik ben ook in overweging om mij een pot "cell tech" aan te schaffen. Heeft er iemand al goeie resultaten mee behaald?

Terug
Naar boven