Fitness Seller

Cell Tech.

fiksken

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Ik heb me op aanraden van iemand een pot Cell Tech besteld. Ook heb ik er amino's bijgenomen. Nu was de vraag, aangezien ik buiten proteine shakes geen weet heb van supplementen. Moet ik bij deze producten nog een proteine shake nemen of gaat dit gewoon teveel worden.
En op welke tijdstippen zou ik dit dan best doen.

Fiksken

Ja, neem je dosis celltech direct na je training. daarna pas je eiwitshake

• Topic Starter Topic Starter
Maar ik was net op de site verder wat informatie aant opdoen. Daar zeiden ze dat je de whey net voor de training moest nemen en erna.

Tis ni gemakkelijk blijkbaar.Velen hebben hun visie maar misschien ook dat het gewoon bij iedereen anders opneemt of wat zou de verklaring zijn?

Je bent opgelicht, je hebt dik betaald voor een product wat voor 75% uit dextrose bestaat. Je zal er in ieder geval wel van aankomen:P

Ja bedankt maar dit had ik nu net niet gevraagd. Ik had enkel een informatie gevraagd over hoe ik dit best zou kunnen innemen...

Dit product dient oraal genuttigd te worden. :cool:

Ahh dan toch. Ik zat dat steeds anaal op te duwen. Daarom dat ik er niks van voelde. Moest ik nu nog eens weten wanneer ik deze supplementen moest innemen, die ervoor, die erna, ... en dat ik ze moet innemen als k wakker ben, daar heb ik zelf ook reeds weet van.

toch bedankt ;)

:rolleyes:

Adviesdosering MuscleTech:
Neem voor de eerste 5 dagen 2 doseringen per dag, de eerste in de ochtend en de tweede 12 uur later of direct na de training.

Neem na voor de volgende dagen 1 dosering direct na de training of in de ochtend bij het opstaan op de niet trainingsdagen.

Voor optimale smaak, mix 2 scheppen (99 gram) Cell-Tech met 350ml water (neem meer indien het te zoet is). Drink daarna nog een 200ml water om de glucose en creatine goed op te nemen.

Als je ook whey shakes neemt zou ik die half uurtje voor de training nuttigen, en een kwartiertje na je muscle tech na de training.

Neem voor de eerste 5 dagen 2 doseringen per dag, de eerste in de ochtend en de tweede 12 uur later of direct na de training.

Neem na voor de volgende dagen 1 dosering direct na de training of in de ochtend bij het opstaan op de niet trainingsdagen.

Voor optimale smaak, mix 2 scheppen (99 gram) Cell-Tech met 350ml water (neem meer indien het te zoet is). Drink daarna nog een 200ml water om de glucose en creatine goed op te nemen.

Als je ook whey shakes neemt zou ik die half uurtje voor de training nuttigen, en een kwartiertje na je muscle tech na de training.

we hebben een bingo, 10 punten

dit was het correcte antwoord denk k, thx ;)
die amino's net hetzelfde veronderstel ik. uurtje ervoor en kwartiertje erna telkens 2 ( zo stond op het potje toch
icon10.gif
)

maar bedankt. voor mij mag dit gesloten wotden ( als dit hier ook zo werkt tenminste )

Zo zou ik het doen direct na de training 2 scoops celltach (100 gram)

En 20 mijn erna een whey shake.

Op deze manier ga je echt hard;)

Terug
Naar boven