XXL Nutrition

cellucor c4 extreme

timbear

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
74kg
Ik heb gisteren mijn C4 xtreme van cellucor thuis ontvangen van bodyenfitshop , en ik heb de samenstelling is bekeken en het viel me op dat er maar weinig creatine(nitraat) inzit . In 2 cups zit maar 2g van die creatine, bijzonder weinig voor een PWO, in vergelijking met assault van Musclepharm (5g creatine).
nu is mijn vraag of ik daarbij extra creatine kan nemen , en zoja , welke soort en hoeveel ? :)

gewoon elke dag 5gr mono

En als je teleurgesteld bent in de samenstelling, waarom heb je het dan besteld... Koop jij gewoon random supps zonder te kijken wat er in zit ofzo?

Laatst bewerkt:
Gewoon wat creatine erbij ingooien kan nooit kwaad. Maar pas op als je teveel creatine gebruikt krijg je striae omdat je spieren dan te hard groeien.

Waarom kocht je hem dan?

• Topic Starter Topic Starter
ik had gelezen dat heel veel mensen hem wel goed vonden en dat hij goede energie gaf , en ja ik had gezien dat er 2 gram inzat maar ik dacht dat dat een normale dosis was , maar ik heb dus nog eens rondgekeken en in andere PWO's zit dus meer , en striae , wat is dit dan ? maar dan koop ik gewoon nog een potje van 500 gr creapure of creatine monohydraat en doe ik er nog wat bij.want voor spieropbouw zit er dan toch niet genoeg in...

striae zijn groeistrepen oftewel striemen op je lichaam.
Het is opgerekt onderhuids bindweefsel veroorzaakt door een snelle groei van dat bindweefsel, bijvoorbeeld als je erg bent aangekomen.
Doordat je extra creatine neemt krijg je dit echt niet... Want alle overbodige creatine pis je toch weer uit..

Assault heeft 5gr creatines per scoop van 40gr. Dus die kan je niet echt vergelijken met geconcentreerde C4.
Jij bent 16.......heb je zulke zware dagen achter de rug dat je niet zonder pre-wo kan trainen?

Gewoon wat creatine erbij ingooien kan nooit kwaad. Maar pas op als je teveel creatine gebruikt krijg je striae omdat je spieren dan te hard groeien.

oh-so-youre-taking-creatine-huh-tell-me-more-about-how-big-youre.jpg - 296905

• Topic Starter Topic Starter
Assault heeft 5gr creatines per scoop van 40gr. Dus die kan je niet echt vergelijken met geconcentreerde C4.
Jij bent 16.......heb je zulke zware dagen achter de rug dat je niet zonder pre-wo kan trainen?

Ik heb toch redelijk zware dagen ja , oké op school nu niet echt van 8 u 30 tot 16 u maar meestal ga ik dan direct naar een restaurant waar ik werk en ik moet bestellingen opnemen , soms afwassen etc,veel heen en weergeloop waarna ik meestal toch al redelijk moe van ben aangezien ik tot 20 u 30 werk en dan pas naar de fitness kan dus ja ik dacht toch om dat is te proberen, daarom dat ik ook maar een pot van 30 servings heb gekocht , ik zal wel zien of het helpt hé...

Terug
Naar boven