Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Bezoekers in dit topic

Ik vind hem er fabuleus/adembenemend bij staan!

Jezus zeg, volgens mij heeft NL nog nooit zo'n goed geproportioneerde en complete pro BB-er gehad! Hoop voor hem dat hij een mooie plaats haalt, heeft ie in ieder geval hard voor gewerkt zo te zien.

@Sibil: Wat voor oefeningen laat je Roelly doen voor die dikke onderarmen en voor z'n volle brachialis? Ben ik wel benieuwd naar namelijk.

denk niet dat hij daar speciale oefeningen voor doet, komt gewoon omdat hij veel kracht doet met zijn onderarmen als hij de biceps traint volgens mij
 
slechte rug? Welnee. Op de classic was zijn posing gewoon niet helemaal goed. Prima rug imo.

Roelly gaat keihard ownen, ook op de olympia
 
Haha engels is wat aan de mindere kant.
Gelukkig laat hij zn fysiek voor zich spreken.
*boom* nuff said!
 
update roelly winklaar

1week out,**** man wat zei ik jullie,kijk die benen dan !!die beker heeft hij in de pocket

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
6930_1_1.jpg

6930_2_1.jpg

6930_5_1.jpg

6930_3_1.jpg

6930_4_1.jpg


---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

1 week out allebei

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
  • Like
Waarderingen: Loo
dit is goeie belichting voor een keer !
maar ik vrees dat wolf er bruuter uit zal zien met dezelfde belichting, wel impressive stuff hoor
 
Hij heeft zelfs definitie in zn gezicht! :roflol:
 
Zo klaar als een klontje Hij owned Wolfie.
 
haha wolf moet zich schamen!

Wat een freak die roelly, nieuwe mr O
 
Alleen nog die linkerlat iets beter spreaden en hij pakt een top 5 plaatsing @ Mr.O.
 
Wolf moet zich schamen?!?!?!

inderdaad! wil roelly niet te kort doen hij ziet er zeker bruut uit maar in deze vergelijking ligt het meer aan de fail van wolf dan aan de bruutheid van roelly. Als wolf er over een week niet een stuk beter bij staat stelt hij alweer teleur!
 
inderdaad! wil roelly niet te kort doen hij ziet er zeker bruut uit maar in deze vergelijking ligt het meer aan de fail van wolf dan aan de bruutheid van roelly. Als wolf er over een week niet een stuk beter bij staat stelt hij alweer teleur!

ja he gast
 
Roelly staat er erg goed bij! Zeer mooi fysiek
 
kan iemand mij misschien de datas geven van deze 2 wedtrijden (Ny Pro en mr O)
 
Zo! hier ziet Roelly er ripped uit! Top 5 moet zeker kunnen.
 
Back
Naar boven