XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Yes nu wel maar tot zijn 50ste of 51ste wat was het deed die nog wedstrijden. Gelukkig ook dat die gekrompen is hij wil ook nog even langer leven neem ik aan en weer normaal dingen kunnen doen.

Heel jammer dat die geen fotos plaatst van zn huidige fysiek. Altijd wijde kleding aan. Heeft het zelf blijkbaar moeilijk met zn massa verlies.

Roelly en Urs

Die vervelende Duitser doet er wel alles aan om relevant te zijn / te blijven met zijn dikke kop.

Imo een beetje te geforceerd.

Roelly oogt weer groot zeg t*ring! En Urs is wel grappig, probeert het wat hard misschien.

Hij is wat enthousiast, maar iedereen mag hem wel. steeds meer zeggen dat hij naar Open klasse moet gaan

Wie zegt dat dan precies? Hij heeft geloof ik zelfs zijn gewichtslimiet in CP nog niet bereikt en is visueel ook een stuk kleiner dan bijvoorbeeld Cbum of Wesley. Wat heeft ie in open te zoeken dan?

Wie zegt dat dan precies? Hij heeft geloof ik zelfs zijn gewichtslimiet in CP nog niet bereikt en is visueel ook een stuk kleiner dan bijvoorbeeld Cbum of Wesley. Wat heeft ie in open te zoeken dan?

Wss omdat hij off-season veel groter lijkt en op stage vaak een van de kleinere is. Maar hij heeft idd nog voldoende speling met z’n weight cap. Denk dat er ook vele onderschatten hoe groot open bodybuilders echt zijn en Urs vrij smal is.

Moet je vaker video's van hem bekijken. oa Markus en Branch Warren
Wss omdat hij off-season veel groter lijkt en op stage vaak een van de kleinere is. Maar hij heeft idd nog voldoende speling met z’n weight cap. Denk dat er ook vele onderschatten hoe groot open bodybuilders echt zijn en Urs vrij smal is.
Hij zal niet met 1 seizoen skippen ineens klaar zijn voor Open :roflol:
zijn off is dacht ik maar 6kilo verschil

Laatst bewerkt:
haha Roelly zijn bicep begint laag omdat hij volle ROM maakt...
komt omdat je facking genitic freak bent haha je kan niet trainen waar geen spiervezel zit (pees/aanhechting) heeft puur te maken met je spierbuiken waar ze beginnen en eindigen
Lachen hé, iedereen zegt weer wat anders. dus onbekenden weten het nog niet

Hij is iig weer herstelt zo te zien van z'n blessures

Terug
Naar boven