AndroidHealthClinic

Chavez beschuldigt EU van fascistische trekjes

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
De Venezolaanse president Hugo Chavez dreigt met maatregelen tegen landen van de Europese Unie die illegale immigranten vastzetten. Volgens Chavez vertonen nieuwe EU-regels over de aanpak van illegalen fascistische trekjes. De president zei donderdag dat Europese landen concentratiekampen zullen moeten bouwen om de miljoenen illegale immigranten te kunnen vasthouden.

Chavez dreigde de levering van olie aan EU-landen stop te zetten en bedrijven uit die landen te weren uit Venezuela.

Het Europees Parlement stemde er woensdag mee in dat illegale immigranten voor ze worden uitgezet maximaal achttien maanden kunnen worden vastgehouden in speciale detentiecentra. Tot nu toe hanteren alle EU-landen hun eigen regels. In Frankrijk mogen illegalen maximaal 32 dagen worden vastgehouden, maar in een aantal andere landen, waaronder Nederland, mag dit voor onbepaalde tijd. De EU-landen hebben twee jaar de tijd om de nieuwe regels in te voeren.

In Brussel, waar een EU-top gaande is, reageerde de Tsjechische minister van buitenlandse zaken, Karel Schwarzenberg, wat lacherig op het dreigement van Chavez. "Voor zover ik weet levert Venezuela voornamelijk olie aan de VS, dus veel zou het niet voorstellen", zei hij.

bron :http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=8663914

Goede zaak van de EU.

Chavez = superpopulist

En het mooie ervan vind ik nog dat ik een 2 maand geleden in Venezuela 40 liter benzine voor in totaal een bedrag van 80 eurocent moest betalen!!!

Chavez moet helemaal zijn mond houden, de vuile communist dat ie is. Herinner me nog wel interviews met hem voor de camera, dat ie met z'n mond vol tanden stond toen men hem een kritische vraag stelde. Kritiek op heel de wereld maar zijn eigen beleid is geen haar beter.

Het immigratiebeleid van de EU is nog zacht, ze krijgen gratis onderdak in fatsoenlijke gesloten instellingen tot ze (terecht) het land kunnen verlaten. Het is heel normaal dat men dit zo aanpakt, Europa kan geen ongecontroleerde immigratiestromen blijven toelaten, dat moet volgens strikte regels en gecontroleerd gebeuren.

haha, fascistische trekjes... de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

wat hij zegt ^^

maar kindjes vastzetten kan echt niet :(

• Topic Starter Topic Starter
Chavez moet helemaal zijn mond houden, de vuile communist dat ie is. Herinner me nog wel interviews met hem voor de camera, dat ie met z'n mond vol tanden stond toen men hem een kritische vraag stelde. Kritiek op heel de wereld maar zijn eigen beleid is geen haar beter.

Het immigratiebeleid van de EU is nog zacht, ze krijgen gratis onderdak in fatsoenlijke gesloten instellingen tot ze (terecht) het land kunnen verlaten. Het is heel normaal dat men dit zo aanpakt, Europa kan geen ongecontroleerde immigratiestromen blijven toelaten, dat moet volgens strikte regels en gecontroleerd gebeuren.

+1

Ach Big T je weet toch ook wel dat de wereld van iedereen is, iedereen moet lekker communist worden en dan wonen we in de idale wereld met volop voedsel, waar mensen hard willen werken en het volk alle respect krijgt van de overheid.:rolleyes:
wat hij zegt ^^

maar kindjes vastzetten kan echt niet :(
We kunnen ze ook direct afschieten hoeven ze niet weer hetzelfde mee te maken in het volgende land.

Altijd lachen met die Chavez, zou hier een uitstekend standup comedian zijn, hoe hij zijn grappen uit de mouw schudt!

Wat een mafkees die chavez, die wil zich echt overal mee bemoeien.Hij moet zich eerst vooral richten op zijn eigen land.

Let op m'n woorden , er zal in de toekomt zeker nog een conflict zijn met hem.

Hoe dan ook, wij kunnen wel een grote mond hebben, maar 'tis wederom weer een afsnijding van een goudmijntje.

Ookal namen we al bijna geen olie af van die lui, de kans om het wel te doen wordt nog meer verkwanseld.

Een gematigde toon tegen deze meneer is op z'n minst gewenst. Geacteerd of niet, olie willen we!

fascistische trekjes :roflol:

grapjas die Hugo[eddy] Chavez[murphy]

Terug
Naar boven