Fitness Seller

check dit WTF

sweet mother of god!!Waarom heeft zn moeder hem niet verboden om mee te doen!

toch snap ik het niet.
Als ik er sta.Goede baan,goed gebit etc. dan wordt ik wss meteen geflaimed en deze clown komt gewoon tot de 3e ronde!

• Topic Starter Topic Starter
sweet mother of god!!Waarom heeft zn moeder hem niet verboden om mee te doen!

weet ke wat het is, met zon rotkop allah. he ik bedoel daar kan hij niks aan doen, maar dat hij dan ook geen reet uitvoert dat maakt hem een grote lul! En hoe die dijon hem ook enorm afzeikt!

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

toch snap ik het niet.
Als ik er sta.Goede baan,goed gebit etc. dan wordt ik wss meteen geflaimed en deze clown komt gewoon tot de 3e ronde!

nee man je hoorde toch wat dijon zei, die gozer zou gewoon zowieso de eerste ronde doorgaan, afgesproken werk!

weet ke wat het is, met zon rotkop allah. he ik bedoel daar kan hij niks aan doen, maar dat hij dan ook geen reet uitvoert dat maakt hem een grote lul! En hoe die dijon hem ook enorm afzeikt!

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

nee man je hoorde toch wat dijon zei, die gozer zou gewoon zowieso de eerste ronde doorgaan, afgesproken werk!

hmm dan zal ik me toch maar eens opgeven!

wat een fake programma zeg die 1e gast bart zegt dat die 28 is my ass hij lijkt op zijn minst 40 ofzo

120j7r7.gif

Ik had het gisteren avond gezien, en toen zeiden me vrienden nog "let op: dit staat morgen online (dumpert)" :D

die negerin dion is vrouw naar mijn hart wow zeg:heart::heart::heart::heart::heart:

Ik zag het gisteren inderdaad, echt geen porem...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :roflol:

Wtf, toen ik hem zag opkomen, dacht ik al: wtf, wat een lef om met zo'n hoofd en dat trekje met zijn mond op tv te komen...

Maar dan het moment supreme, het filmpje, ja dat was lachen, wat een gek :D

Allemaal fake

haha dat filmpje staat die 5min een takje van 10cm af te breken met zijn hand :roflol:

Haha, die chicks wil je ook ...not

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Hoeveel hebben ze die gasten eigenlijk betaald, om dat programma deel te nemen?

Terug
Naar boven