AndroidHealthClinic

Chino en No-Xplode GEGARANDEERT PLEZIER!

Chino

Cool Novice
Waardering
0
Heyyy mede bodybuilders....

I'm just gonna share my story haha
Ik ben na mijn WTF pumped wat ik deelde met een maat van me (ieder de helft steeds vanwege het wennen aan die shit) toch maar weer aan de NoXplode begonnen... Een jaartje of 2/3 terug toen die hype begin had ik het ook aleens weggegooid omdat ik er dus écht héél onrustig van werd... Maarja ik dacht **** it gewoon doorheen bijten dus ik ben begonnen.... (ow jah ik drink nooooit koffie of caffeine drankjes)

Eerste dag(dinsdag); 20 min. na het innemen van 1 schepje zat ik al meteen 10 min. op de wc.. Makkelijk dat spul als je ooit verstopt zit, beter dan laxeermiddel haha! Maargoed training van borst ging erg lekker, maar niet extreem ofzo, wel beetje onrustig gevoel maar niks aparts, goeie training alleen geen goede slaap 5 uur later... Halve nacht liggen rollen GVD!

Tweede dag (gisteren); Ik dat spul iets eerder gepakt rond 6 uur ipv 7.. en jawel hoor, eerst even naar de toilet ;) De bicep en rug training was uitzonderlijk! Ik ben te nuchter voor een placebo effect dit was écht super!!Dumbbells van 5kg zwaarder, 3 setjes méér, niet te stoppen! Maar ik werd dit keer echt héél shakerig van dit spul, ik had constant het gevoel dat ik naatr beneden viel, of midden in een vechtpartij zat, of uhmm te horen kreeg dat je gezakt was voor je diploma ofzo..... Dus ik een half uurtje op de bokszak mezelf afgereageerd en daarna naar die nieuwe film 'I Love you Man' (aanrader btw! Erg grappig, ik had er de opnames van gezien toch ik nog in Venice [muscle] beach LA trainde)... Dus ik ga rond een uur of 1 naar bed en kan ik toch wéér niet slapen.... Wat doe je hieraan???
Maarja met een flink kloppend hart toch voor een kwart ingedut en ineens spring ik om 2 uur overeind, ren ik naar beneden en sta ik met mijn honkelbalknuppel zwetend in mn onderbroek bij mijn onlangs aangeschafte Audi... Ik dacht dat ze aan het inbreken waren... Niet dus! Daarna nog 2x rechtop in bed gezeten toen mn broer thuis kwam en mn deur open tochtte... What the ****, ben ik de enige die zit soort rare dingen heeft na een dosis noXplode... Dat je zo angstig opgefokt bent...??
gaat dit weg??? Want de trainingen zijn tot nu toe heerlijk.. OW jah normaal val ik binnen 2 min. in slaap tot ergenis van de gene naast me en ben ik niet wakker te slaan, al slepen ze mn auto weg zonder wielen hoor ik het nog niet....
En ik droom dus nooit, alleen over 'the obvious' ofcourse...

Greetz Chino

Laatst bewerkt:
Gauw stoppen met die shit man!
Alhoewel ik jouw verhaal wel vermakelijk vind.:D

gaat er toch om dat je lekkere knaltrainingen hebt?;)

:roflol::nowai:
scary shit m8! zou maar wat minder nemen dan of dr mee kappen!
lijkt me nie echt gezond... als dit het effect op je is...

alleen van NO-Xplode...??? kan niet als je het mij vraagt ....

gebruik je geen medicijnen ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Ja idd.. Knaltraingen, i.i.t 2007 toen ik dit ook heb geporbeert heb ik dat nu wel..... Alleen jah ik ben dus echt héél opgefokt/angstig ook nog een uur of 7 ná inname...
Verhaal vermakelijk tsja... geen woord is gelogen mja moet beetje leuk blijven hé topics lezen haha...
Nee geen medicijnen, gewoon zoals ik al zai, érg onrustig/angstig/opgefokt.... En sléchts één afgestreken schepje, hoe is het mogelijk als ik er drie neem zoals sommige kan het goed zijn dat ik snachts het dak af spring haha..

Ja idd.. Knaltraingen, i.i.t 2007 toen ik dit ook heb geporbeert heb ik dat nu wel..... Alleen jah ik ben dus echt héél opgefokt/angstig ook nog een uur of 7 ná inname...
Verhaal vermakelijk tsja... geen woord is gelogen mja moet beetje leuk blijven hé topics lezen haha...
Nee geen medicijnen, gewoon zoals ik al zai, érg onrustig/angstig/opgefokt.... En sléchts één afgestreken schepje, hoe is het mogelijk als ik er drie neem zoals sommige kan het goed zijn dat ik snachts het dak af spring haha..

hmm raar.. zou dr maar mee kappen dan!
tja.. ik nam ook altijd 3-4 scoops...:D zou het maar niet uitproberen
als dit al het effect van 1 scoop is!:eek:

De energie ingrediënten geven een adrenaline effect > dit kan agressie maar ook angst creëren. Adrenaline is bedoeld om te vechten of vluchten in gevaarlijke situaties.

Ik denk dat je even moet wennen omdat je geen cafeïne gewend bent. Neem anders wat minder en bouw dit langzaam op als je hier gewenning aan krijgt.

Als je echt richting hallucinaties gaat dan kan dit betekenen dat je een overdosis cafeïne ervaart. Google anders eens op cafeïne vergiftiging.

Het trillen kan je beperken door wat suikerrjiks te nemen, als je bloedsuikerspiegel weer omhoog gaat dan verminderd of verdwijnt het tril effect bij dit soort producten.

Succes!

Terug
Naar boven