Fitness Seller

Chris Brown doet braaf zijn taakjes.

Ronniej

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.093
Chris Brown aan het snoeien
De 20-jarige vrouwenmepper Chris Brown is aan zijn taakstraf begonnen, de artiest moet boeten omdat hij onlangs zijn toenmalige vriendin Rihanna flink heeft toegetakeld.

Gelukkig heeft Brown het er zelf niet zo moeilijk mee, die 180 uur schoffelen stellen natuurlijk niks voor in vergelijking met alle negatieve publiciteit die hij kreeg na zijn dwaze actie.

Hij twitter dan ook vrolijk 'Check out my outfit', om vervolgens een paar kiekjes van zijn oranje hestje op zijn Twitpic te zetten. Klik hier en hier voor de foto's.

En achjah, wie in deze garage thuiskomt is natuurlijk meteen weer vrolijk.

En daar mee wordt bedoelt :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier link van het filmpje : http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2009/09/chris_brown_aan_het_snoeien.html

Yeaaaahh Chris beat the grass like Rihanna!!!!:hedbang:

Nieuwe waarde -1, ik wilde ook gewoon een keer voor Albert Verlinde spelen. Sorry gta4jwz :D

wat een zwartwerker.

Straf van niks :o

Ik heb zin in een lekkere brownie.

In ieder geval geen katoenplantage...

Wat een gangster. Met ze armpies van 25 cm rihanna had hem zo in elkaar kunne slaan

waarom lopen dat soort n*gers altijd zo breed en doen ze alsof 1 been kruipel is met een petje scheef op van 'kijk mij nonchalant zijn en om niks boeien dan'. is dat hun definitie van stoer of zo?

waarom lopen dat soort n*gers altijd zo breed en doen ze alsof 1 been kruipel is met een petje scheef op van 'kijk mij nonchalant zijn en om niks boeien dan'. is dat hun definitie van stoer of zo?

Daarom heb ik een hekel aan heel dat R&B wereldje, maar is die gast pas 20 joh? Iig wat een straf van niets, zomaar vrouwen toetakelen, ze hadden em gewoon een maandje moeten laten brommen, dan was hij Chris "Deep" Brown geworden.

ze hadden hem katoen moeten laten plukken

Terug
Naar boven