XXL Nutrition

Verkocht Citroën Nemo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woopy

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.882
Lengte
1m65
Massa
82kg
Auto mag hier ook wel denk ik? :dunno:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.2dehands.be/autos/autos/citroën/citroën-nemo-1-4-hdi-xtr-159999003.html

Info die ook in de link staat:
Nemo 1.4 Hdi Xtr, 70.000km, diesel, radio & CD speler, airbags, elektrische ramen, airco, reservewiel.
7/07/2013 gekeurd. Laatste onderhoud dateert van iets van een 1000km geleden. Alle vloeistoffen zijn toen bijgevuld en er zijn toen nieuwe remblokjes opgestoken.
Geen mankementen buiten een vlek op de rechter achterdeur. Handig autootje. Achterste zetels kunnen er gemakkelijk uit.

Vraagprijs: 6500 euro

(In de link staat een hogere prijs omdat ik van 2dehands.be nogal belachelijke afbiedingen gewend ben. Daar durven ze 500 euro bieden en zich afvragen waarom ik niet reageer...)

De koper krijgt 2 dagen karma van mij.

• Topic Starter Topic Starter
Verkocht.

(In de link staat een hogere prijs omdat ik van 2dehands.be nogal belachelijke afbiedingen gewend ben. Daar durven ze 500 euro bieden en zich afvragen waarom ik niet reageer...)
.

Ik heb ook weleens op marktplaats iets vrij duurs neergezet zonder minimumprijs erbij te zetten per ongeluk. Stelletje smerige aasgieren komen er dan op af.

Ik snap trouwens de haat niet op dit soort auto's. Dan kan je immers nog wat mee vervoeren. Stoer is anders. Maar ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven