Fitness Seller

Clen 2 week on/off

Ororo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een clen kuur te doen.
Ben van plan een 2 week on 2 week off te doen.
Heb veel opgezocht en er zijn blijkbaar veel verschillende manieren en er is geen "juiste" manier.
Ik ben 3 manieren tegengekomen.
Ik ga 0.02 mg tabs & zou maximum tot 0,10 of zelfs 0,08 willen gaan (correct me if i'm wrong here)

2 day on off
2 week on off
en continious use (volgens een site zou dit optimaal resultaat opleveren maar ja je kent internet ???)

Nu als ik 2 week on off doe.
Is het raadzaam om bv dexaprine of oxyelite pro ofzo te nemen in de off weken.
Ik ga ook taurine caps van XXL of Mega Grow van XXL nemen (zit ook taurine in) omdat clen blijkbaar je taurine lvl's kan depleten.

Graag wat hulp van gebruikers.

alvast bedankt.

Sowieso taurine en potassium (supp of bananen eten) supplementeren.

Ik zou geen andere fatburner nemen in die 2 weken off. Zo laat je je receptoren herstellen.

Je kunt rustig opbouwen, bijv om de 2 dagen 20mcg er bij tot 120 of 140 (als de sides niet er erg zijn) en dan blijf je op die dosis tot aan het eind van die 14 dagen. Afbouwen kan ook, mocht je dat fijner vinden. Ik zou sowieso niet hoger gaan dan 120/140. Sommigen vinden het fijner om na het opbouwen op dezelfde dosis te blijven en anderen prefereren het afbouwen (pyramide). Ik durf niet te zeggen welk alternatief beter is. Met een constante dosis krijg je natuurlijk meer binnen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks maar ik denk dat 100 a 120 men max gaat zijn denk er aan om inderdaad piramide te doen aangezien ik daar toch het meeste over lees. Correct me if I'm wrong.

Terug
Naar boven