Fitness Seller

Clen 3,5 week achter elkaar

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Kun je clen 3,5 week achter elkaar draaien ipv 2 weken on 2 weken off of 1 week on 1 week off? Zit namelijk met een tijd schema.

Gezond zal het niet zijn.... Voel me best beroerd op clen. Zit nu op 80mcg ed (opgebouwd). Maar zou je het op die manier kunnen rekken zonder dood neer te vallen?

zou het niet doen bro, ik ben er gisteren meegestopt (2wkn, en voelde me echt niet gezond erop) denk btw dat de werking zowieso na 2wkn drastisch verlaagd gezien je lichaam eraan went. Ik had de laatste 3 dagen 120mcg, ik weetniet tot hoeveel jij t wilt bouwen?

Het kan maar de werking word minder, je lichaam raakt eraan gewend

• Topic Starter Topic Starter
Hmm mja. Dan zou je inderdaad flink moeten blijven opbouwen, 120mcg is wel echt max.

Kan me niet voorstellen dat mensen zich zo beroerd voelen :P Beroerd als in?

Ook geen last van beroerdheid.
Wel lekker trillen en nog warmer/meer zweten als normaal.

• Topic Starter Topic Starter
Beroerd als in flinke hoofdpijn, pijn aan de ogen, duizeligheid (met name bij het opstaan), moe en lamlendig voelen.

Maar denk dat het je beroerd voelen op clen groot en deels te maken heeft met je dieet. Heb momenteel een schraal wedstrijd dieet, zit ver onder mijn kcal's en carbs zijn er zo goed als uit. Eiwit dieetje.

Niet doen clenbuterol is lomp spul , bv je hart blijft ook iets sneller gaan dus lijkt mij niet zo best....

Aan het einde van de 2de week 1 mg ketotifen per dag toevoegen zorgt ervoor dat de clen effectief blijft.
Cycles van 3 weken on/of zie je ook wel vaker zonder ketotifen, maar ik denk dat na 2 weken de rek er toch wel uit is.

Dit klinkt niet erg gezond allemaal he

Terug
Naar boven