XXL Nutrition

Clen einde vd kuur

dikkertjedap

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
96kg
Vetpercentage
7%
Beste bb,

Zit momenteel in me kuur:

1-10 test-e 250mg
1-8 tren-e 500 mg
1-4 test-p 100mg eod

Zit in week 6, tot nu toe 6,5kg aangekomen.

Is het verstandig om de laatste 2 weken evt meer cardio toe te voegen icm clen om zo me bf nog meer te laten dalen?

het wordt (als je beetje hier en daar leest) afgeraden om clen te gebruiken na je kuur.. dit ivm je lichaam die al moeite heeft om de gewonnen spieren vast te houden. clen heeft een catabolische werking... een vaak gebruikte regel voor clen (wat steeds in de topics terug komt) is dat je clen gebruikt voor dat je aan een kuur begint.. BTW, clen is echt niet lekker om in te nemen.. slechte slaap, hoofdpijn, trillingen in je lichaam en spier, (sneller) kramp in je spieren.. is dus niet echt iets wat je wilt hebben tijdens een lekkere kuur...

Ik vind clen wel lekker, vind het helemaal niet slecht voelen.
Het is wat anti katabool en je kan dan wat meer eten. Ik gebruik het soms wel in pct.

how about NO

Clen is, uit meerdere studies ondertussen, zelfs als eiwitsynthese verhogend product eruit gekomen.
Oftewel dat het zelfs licht anabool is

Klopt heb ik ook gelezen, en volgens mij zij rob s ook dat het licht anabool was...

• Topic Starter Topic Starter
Okee, zou het dan verstandig zijn? Om zo nog wat extra vet te vebranden?

how about NO

Clen is, uit meerdere studies ondertussen, zelfs als eiwitsynthese verhogend product eruit gekomen.
Oftewel dat het zelfs licht anabool is

Ok dan wil ik wel eens weten waar je dat gelezen hebt.. ik heb gelezen dat t op dieren in hoge doseringen anabolisch werkt maar dat dit bij de mens anders kan zijn en zelfs catabolisch. Je moet weten dat ik dan niet ineens geloof als je komt met een verhaal dat t uit meerdere studies is gebleken als je die documenten niet kan laten zien ;)

Als je erop cut miss maar als je er op bulkt is het echt niet catabool hoor.

Door je tren E, is extra cardio niet zo makkelijk.maar zou na je tren er wel aan beginnen zeker. je zou altijd nog een stackje kunnen nemen

dat het anti-catabool is kan ik opzich in meegaan qua ervaring,... ben nooit echt veel verloren na een kuur gevolgd door clen. Echter de sides,.. voor mij iig geen clen meer. Zou eerder richting T3 gaan denk ik persoonlijk,... maar goed dat verschild pp natuurlijk

Terug
Naar boven