AndroidHealthClinic

clen&krampen

stephen

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik gebruik nu 4 dagen clen,sindsdien krijg ik regelmatig hier en daar serieus pijnlijke krampen in mijn spieren. Is dat normaal?

stephen zei:
Ik gebruik nu 4 dagen clen,sindsdien krijg ik regelmatig hier en daar serieus pijnlijke krampen in mijn spieren. Is dat normaal?

Vertel even welke dosering je neemt en welk merk. Is niets raars hoor is een van de bijwerkingen die meestal na een dag of 10 minder wordt. Je kan eventueel wat extra magnesium nemen en als de kramp aanhoud wat Kalium (potasium) van dit laatste niet teveel nemen want een overdosis kalium is niet best.

Wat taurine evt ook nog en dan ben je compleet :)

• Topic Starter Topic Starter
Dag 1: 40mcg

tem dag 5 alle dagen +40mcg(dus op dag 5 200mcg),dag 6&7 240mcg,8&12 280mcg daarna omgekeerd om af te bouwen.

Is van gs

stephen zei:
Dag 1: 40mcg

tem dag 5 alle dagen +40mcg(dus op dag 5 200mcg),dag 6&7 240mcg,8&12 280mcg daarna omgekeerd om af te bouwen.

Is van gs

effe voor de duidelijkheid clen van gs is er op het moment in .04 en .08 welke van de twee neem je en hoeveel tabs per dag ?

Koolhoven zei:
effe voor de duidelijkheid clen van gs is er op het moment in .04 en .08 welke van de twee neem je en hoeveel tabs per dag ?
.08

d1: 1/2
d2: 1
d3: 1/2
d4: 2
d5: 2.5
d6&7: 3
d8 tem 12: 3.5

dan afbouwen

lees ik dit goed 240mcg??? Als ik 1 zon clen van 80mcg inneem dan kan ik hele dag nix meer...echt je hele hoofd suist alle kanten op..mijn hoofd spat dan bijna uitelkaar...khad vroeger die andere clen kan ff nie meer op komen van wie die zijn maar daar kon ik wel max 160mcg inneme...maar die van GS zijn echt supa...
groete

heb vandaag 200mcg geslikt, geen problemen. Behalven dan wa krampen en bibberen als nen maf.

stephen zei:
heb vandaag 200mcg geslikt, geen problemen. Behalven dan wa krampen en bibberen als nen maf.

Aardig gek allemaal !! zoveel clen gebruik ik zelf nooit. Ik neem op zijn meest 1.5 tab0.08 mcg van gs per dag of 5 tabs spiropent. Dit twee dagen op en twee dagen af. Tis dan ook niet zo gek dat je kramp hebt. Gooi de dosis maar een stuk omlaag joh en probeer het met een dag zonder clen tussendoor

Koolhoven zei:
Aardig gek allemaal !! zoveel clen gebruik ik zelf nooit. Ik neem op zijn meest 1.5 tab0.08 mcg van gs per dag of 5 tabs spiropent. Dit twee dagen op en twee dagen af. Tis dan ook niet zo gek dat je kramp hebt. Gooi de dosis maar een stuk omlaag joh en probeer het met een dag zonder clen tussendoor
Zit nu al aan 280mcg of 3.5 stuks, geen krampen meer, wel staan m'n spieren keihard. 280mcg is wel max hoor

stephen zei:
Zit nu al aan 280mcg of 3.5 stuks, geen krampen meer, wel staan m'n spieren keihard. 280mcg is wel max hoor

Gek he dat je bijwerkingen krijgt bij zulke hoge dosissen, hoe vaak ben je al met clen aan de gang geweest? Als ik jouw dosis bekijk zou je denken dat je al een paar jaar aan wedstrijden meedoet (en zelfs dan is het hoog).

jimbo zei:
Gek he dat je bijwerkingen krijgt bij zulke hoge dosissen, hoe vaak ben je al met clen aan de gang geweest? Als ik jouw dosis bekijk zou je denken dat je al een paar jaar aan wedstrijden meedoet (en zelfs dan is het hoog).
eerlijk gezegd is dit nu de eerste keer, nu vallen die bijwerkingen wel mee hoor. Geen krampen meer. Maar ik heb de eigenschap om overal goe tegen te kunnen. Alt al zo geweest, pijnstillers bv,of bij de tandarts,die moet ook altijd een paardedosis geven. Ik heb in een ver verleden nog andere pilletjes genomen...zelfde verhaal.

stephen zei:
eerlijk gezegd is dit nu de eerste keer, nu vallen die bijwerkingen wel mee hoor. Geen krampen meer. Maar ik heb de eigenschap om overal goe tegen te kunnen. Alt al zo geweest, pijnstillers bv,of bij de tandarts,die moet ook altijd een paardedosis geven. Ik heb in een ver verleden nog andere pilletjes genomen...zelfde verhaal.

Klinkt heel leuk maar wees er maar niet trots op. De kunst en het beste is juist om met zoéén min mogelijke dosis resultaten te halen. Je hebt de dosis te snel opgebouwd en geloof me dat had je DOOD kunnen zijn. Je moet niet het idee hebben dat alle medicijnen hetzelfde zijn. Je lichaam heeft hoe je het kant of keert moeite om zoeen dosis te verwerken en kan in het ergste geval zelfs lijden tot een hartstilstand.

Voor de eerste keer Clen is een dosis van maximaal 80mcg meer dan voldoende om resultaten te halen.

200mcg is ook bullshit. Dan ben je dood. Misschien een vergissing???

Terug
Naar boven