Ik gebruik nu 4 dagen clen,sindsdien krijg ik regelmatig hier en daar serieus pijnlijke krampen in mijn spieren. Is dat normaal?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stephen zei:Ik gebruik nu 4 dagen clen,sindsdien krijg ik regelmatig hier en daar serieus pijnlijke krampen in mijn spieren. Is dat normaal?
stephen zei:Dag 1: 40mcg
tem dag 5 alle dagen +40mcg(dus op dag 5 200mcg),dag 6&7 240mcg,8&12 280mcg daarna omgekeerd om af te bouwen.
Is van gs
.08Koolhoven zei:effe voor de duidelijkheid clen van gs is er op het moment in .04 en .08 welke van de twee neem je en hoeveel tabs per dag ?
stephen zei:.08
d1: 1/2
d2: 1
d3: 1/2
d4: 2
d5: 2.5
d6&7: 3
d8 tem 12: 3.5
dan afbouwen
Als ik 1 zon clen van 80mcg inneem dan kan ik hele dag nix meer...echt je hele hoofd suist alle kanten op..mijn hoofd spat dan bijna uitelkaar...khad vroeger die andere clen kan ff nie meer op komen van wie die zijn maar daar kon ik wel max 160mcg inneme...maar die van GS zijn echt supa...stephen zei:heb vandaag 200mcg geslikt, geen problemen. Behalven dan wa krampen en bibberen als nen maf.
Zit nu al aan 280mcg of 3.5 stuks, geen krampen meer, wel staan m'n spieren keihard. 280mcg is wel max hoorKoolhoven zei:Aardig gek allemaal !! zoveel clen gebruik ik zelf nooit. Ik neem op zijn meest 1.5 tab0.08 mcg van gs per dag of 5 tabs spiropent. Dit twee dagen op en twee dagen af. Tis dan ook niet zo gek dat je kramp hebt. Gooi de dosis maar een stuk omlaag joh en probeer het met een dag zonder clen tussendoor
stephen zei:Zit nu al aan 280mcg of 3.5 stuks, geen krampen meer, wel staan m'n spieren keihard. 280mcg is wel max hoor
eerlijk gezegd is dit nu de eerste keer, nu vallen die bijwerkingen wel mee hoor. Geen krampen meer. Maar ik heb de eigenschap om overal goe tegen te kunnen. Alt al zo geweest, pijnstillers bv,of bij de tandarts,die moet ook altijd een paardedosis geven. Ik heb in een ver verleden nog andere pilletjes genomen...zelfde verhaal.jimbo zei:Gek he dat je bijwerkingen krijgt bij zulke hoge dosissen, hoe vaak ben je al met clen aan de gang geweest? Als ik jouw dosis bekijk zou je denken dat je al een paar jaar aan wedstrijden meedoet (en zelfs dan is het hoog).
stephen zei:eerlijk gezegd is dit nu de eerste keer, nu vallen die bijwerkingen wel mee hoor. Geen krampen meer. Maar ik heb de eigenschap om overal goe tegen te kunnen. Alt al zo geweest, pijnstillers bv,of bij de tandarts,die moet ook altijd een paardedosis geven. Ik heb in een ver verleden nog andere pilletjes genomen...zelfde verhaal.
mijn aller nederigste verontschuldigingen......maximum 28mcg ipv 280 FOUTJERobin zei:200mcg is ook bullshit. Dan ben je dood. Misschien een vergissing![]()