AndroidHealthClinic

Clen of winstrol?

Mattjo

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Volgende week begin ik aan mijne 3e kuur (op 2j tijd)
Door een ongeval heb ik 2maand niet kunnen sporten en is mijn vetpercentage omhoog gegaan naar 15%.
Nu kan ik rustig aan weer beginnen met cardio en power. Ik had nog een potje winstrol staan, maar een kennis raadde me clen aan voor 1 malig gebruik. Ik wil zakken in vet en toch terug droger komen zoals ik vroeger was.
Nu clen heb ik nog nooit gebruikt en je leest er negatieve en positieve reacties over.
Wat vinden jullie ervan?

stats : 1,80m , 80kg, 15% vet.

Clen kijk ermee uit niet zo goed voor je rikketik als je het pakt zorg dan voor extra taurine inname. Clen kan zorgen dat je spierkrampen krijgt en je hart is ook een spier. Rustig opbouwen ermee tot 120mcg max 150mcg zijn genoeg mensen die echt al ziek worden van 120mcg. 2 weken lang opbouwen dan om de dag bijvoorbeeld 120mcg pakken.

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 15:45 ----------

Keep in mind is geen wondermiddel echt niet

• Topic Starter Topic Starter
Clen kijk ermee uit niet zo goed voor je rikketik als je het pakt zorg dan voor extra taurine inname. Clen kan zorgen dat je spierkrampen krijgt en je hart is ook een spier. Rustig opbouwen ermee tot 120mcg max 150mcg zijn genoeg mensen die echt al ziek worden van 120mcg. 2 weken lang opbouwen dan om de dag bijvoorbeeld 120mcg pakken.

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 15:45 ----------

Keep in mind is geen wondermiddel echt niet
Die innames was ik ook van plan, rustig opbouwen.
Of zijn er andere opties voor het wegtrekken van je vocht?
Bedankt voor je reactie.

clen kijk ermee uit niet zo goed voor je rikketik als je het pakt zorg dan voor extra taurine inname. Clen kan zorgen dat je spierkrampen krijgt en je hart is ook een spier. Rustig opbouwen ermee tot 120mcg max 150mcg zijn genoeg mensen die echt al ziek worden van 120mcg. 2 weken lang opbouwen dan om de dag bijvoorbeeld 120mcg pakken.

---------- post toegevoegd 19 april 2013 om 15:45 ----------

keep in mind is geen wondermiddel echt niet

+1

Die innames was ik ook van plan, rustig opbouwen.
Of zijn er andere opties voor het wegtrekken van je vocht?
Bedankt voor je reactie.

Vocht is vaak een kwestie van zout en koolhydraten, diepvriesgroenten kan ook hoog in natrium zijn. Clenbuterol helpt wel word meestal gebruikt om bijvoorbeeld van 6% naar 3% ( laatste beetjes weg te krijgen )te gaan maar je kunt er ook ziek van worden. Veel water drinken bij het gebruik anders ga je zenuwpijntjes krijgen en maagkrampen.

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 16:06 ----------

En echt vocht weg krijgen als laatste middel een durectica bijvoorbeeld aldactazine maar kijk ermee uit eerst eens je voeding onder de loep nemen

• Topic Starter Topic Starter
Vocht is vaak een kwestie van zout en koolhydraten, diepvriesgroenten kan ook hoog in natrium zijn. Clenbuterol helpt wel word meestal gebruikt om bijvoorbeeld van 6% naar 3% ( laatste beetjes weg te krijgen )te gaan maar je kunt er ook ziek van worden. Veel water drinken bij het gebruik anders ga je zenuwpijntjes krijgen en maagkrampen.

spierkrampen kunnen ook voorkomen dan lijkt me. Niet gezellig als je natuurlijk op je werk steeds rechtstaat.
Zal ik het maar bij winstrol houden? Anavar lijkt me ook beter voor als je al laag staat in vet percentage.
Ephedrine is moeilijk te verkrijgen helaas.

spierkrampen kunnen ook voorkomen dan lijkt me. Niet gezellig als je natuurlijk op je werk steeds rechtstaat.
Zal ik het maar bij winstrol houden? Anavar lijkt me ook beter voor als je al laag staat in vet percentage.
Ephedrine is moeilijk te verkrijgen helaas.

Anavar is inderdaad een middel voor als je laag staat in vet word veel gebruikt voor bijvoorbeeld laatste paar weken voor wedstrijd in combinatie met andere middelen. Winstrol trekt inderdaad vocht weg maar krijgt ook pijnlijke gewrichten van door dat hier ook vocht uittrekt. Ephedrine is ook niet alles. Winstrol dan misschien in combinatie met een low carb dieet?

Terug
Naar boven