jsfit
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
is dit gtg? graag alleen reageren met of het goed is of niet. Aub geen reacties als: Probeer het en je weet het snel genoeg bvb
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is echt een behoorlijke dosis om mee te beginnen en te kijken of het real is. Ik zou met een halfje beginnen. Zeker als je nog nooit eerder clen hebt gebruikt.Probeer het en je weet het snel genoeg bvb. Srs.. valt niet te zien. Kan ondergedoseerd zijn o.i.d. Je zal echt moeten proberen met b.v. 40 mcg.
Een halfje? Wie zegt dat een halve de helft van de dosis bevat?Dat is echt een behoorlijke dosis om mee te beginnen en te kijken of het real is. Ik zou met een halfje beginnen. Zeker als je nog nooit eerder clen hebt gebruikt.
Ken het verder niet dus kan over g2g niks zeggen. Maag met 20mcg moet je al zeker voelen als het real is.
Ik had Sopharma clen heel lang geleden en voelde helemaal niks op 120 mcg.. daarna ander merk gehad en nam toen in een keer 40 mcg en lag een dag ziek in bed.