MuscleMeat

Clen

jsfit

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
is dit gtg? graag alleen reageren met of het goed is of niet. Aub geen reacties als: Probeer het en je weet het snel genoeg bvb

IMG_7200.jpg

IMG_7202.jpg

IMG_7204.jpg

IMG_7206.jpg

IMG_7208.jpg

IMG_7210.jpg

Probeer het en je weet het snel genoeg bvb.

Srs.. valt niet te zien. Kan ondergedoseerd zijn o.i.d. Je zal echt moeten proberen met b.v. 40 mcg.

Wat dacht je? Ik maak nog een topic. Slik gewoon halfje of hele.
Al die clen topics.....

Vind je 79 kilo op 8% niet laag genoeg?

Probeer het en je weet het snel genoeg bvb. Srs.. valt niet te zien. Kan ondergedoseerd zijn o.i.d. Je zal echt moeten proberen met b.v. 40 mcg.
Dat is echt een behoorlijke dosis om mee te beginnen en te kijken of het real is. Ik zou met een halfje beginnen. Zeker als je nog nooit eerder clen hebt gebruikt.

Ken het verder niet dus kan over g2g niks zeggen. Maag met 20mcg moet je al zeker voelen als het real is.

Ik had Sopharma clen heel lang geleden en voelde helemaal niks op 120 mcg.. daarna ander merk gehad en nam toen in een keer 40 mcg en lag een dag ziek in bed.

Dat is echt een behoorlijke dosis om mee te beginnen en te kijken of het real is. Ik zou met een halfje beginnen. Zeker als je nog nooit eerder clen hebt gebruikt.

Ken het verder niet dus kan over g2g niks zeggen. Maag met 20mcg moet je al zeker voelen als het real is.
Een halfje? Wie zegt dat een halve de helft van de dosis bevat?

Een halfje is echt niks.. 20 mcg minstens!

Terug
Naar boven