XXL Nutrition

clen

pjpoutlaw

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
118kg
Vetpercentage
28%
hey bb ers ik wil in de herfst beginne met cutten met clen dus ben me goed in aant lezen maar nu lees ik dat de meningen flink verdeeld zijn hier over 2 dagen op 2 dagen af of 2 weken op 2 weken af maar ook over de 2weken dat je geen clen pakt wat ken je nu het besten pakken in die 2 weken dat je geen clen neemt hoop dat er iemand goede tips heeft alvast bedankt

ik was tot voor kort altijd in de veronderstelling 2 weken op 2 af, omdat na twee weken het vetverbrandende effect weg zou zijn.

uit de laatste onderzoeken blijkt dat na deze 2 weken alleen de anti catabole eigenschappen verdwijnt.

theoretisch zou je dus geen stop in hoeven lassen, echter zij het zo dat de halfwaarde tijd van clen 36 uur is. als jij dus constant elke dag clen neemt zonder tussenstop dan stapelt het zich maar op en dat is natuurlijk niet goed. daarom zou ik zeggen experimenteer eens met twee dagen op en af. die twee dagen die je off bent heb je dan nog voldoende clen in je bloed.

realiseer je wel dat omdat de anti catabole eigenschappen na twee weken verdwijnen je dus relatief meer spiermassa gaat verbranden na deze twee weken. afhankelijk van je doelen, je gewicht enz zou je er dus een steroide bij kunnen nemen als eiwitspaarder.

2 dagen op en 2 dagen af is verzonnen omdat het spul 48 uur werkt.

Dit kan bestwel zo zijn maar je voelt het duidelijk de eerste uren het beste werken en daarna wordt het wat minder.
Dus als je in 2 dagen gaat innemen wat je eigelijk in 4 dagen zou innemen loopt je 2 dagen te stuiteren als een gek en daarna merk je 2 dagen niks.

Je kan imo dus beter gewoon elke dag wat nemen.

Het blijft ook echtwel langer dan 2 weken goed werken hoor, je kan het rustig 4 weken achter elkaar doen.

ten eerste is het 36 uur en niet 48 uur vriend

ten tweede is het een feit dat de halfwaarde tijd 36 uur is, als je maar blijft slikken voor een periode langer dan twee weken dan zal je steeds weer opnieuw innemen terwijl het spul niet is uitgewerkt. gevolg is dat de werkzame stoffen zich opstapelen. het is dan nog maar een kwestie van tijd voordat je tegen een overdosis aan gaat lopen

als je adviezen geeft moet je wel weten waar je over praat want dit soort dingen kunnen voor serieuze ongelukken zorgen. het wordt niet voor niets niet meer door doctoren voorgeschreven

Latin spirit zei:
ten eerste is het 36 uur en niet 48 uur vriend

ten tweede is het een feit dat de halfwaarde tijd 36 uur is, als je maar blijft slikken voor een periode langer dan twee weken dan zal je steeds weer opnieuw innemen terwijl het spul niet is uitgewerkt. gevolg is dat de werkzame stoffen zich opstapelen. het is dan nog maar een kwestie van tijd voordat je tegen een overdosis aan gaat lopen

als je adviezen geeft moet je wel weten waar je over praat want dit soort dingen kunnen voor serieuze ongelukken zorgen. het wordt niet voor niets niet meer door doctoren voorgeschreven

36 uur, ook best.

Wat denk je nou, dat het maar meer blijft worden? Je maakt een denkfout kerel.

Stel het werkt 2 dagen en je neemt elke dag 2 tabs. Dan werkt op

dag 1: 2 tabs
dag 2: 4 tabs (de tabs van dag 1 werken ook mee)
dag 3: 4 tabs (de tabs van dag 1 zijn inmiddels uitgewerkt en de tabs van dag 2 werken ook mee)
enz.

klinkt op zich aannemelijk maar hoe verklaar jij de halfwaarde tijd van 36 uur dan? ik heb het ff na zitten rekenen en het lijkt erop alsof je gelijk hebt, ik meen me toch een keer een berekening gezien te hebben waarbij je duidelijk een stapeleffect krijgt iemand anders?

Er is op deze manier toch ook een stapeleffect. Wat je dag 2 inneemt stapelt zich op de inname van dag 1.

Alleen als de halfwaarde tijd 36 uur is dan is de totale werking wel langer dan 2 dagen, dit betekend namelijk dat na 36 uur de helft van de stof verbruikt is.

Maargoed, dat voorbeeldje blijft nog steeds opgaan, duurt alleen nog iets langer voordat de hoeveelheid werkzame stof in je bloed constant blijft. Het zou pas oneindig blijven opstapelen als het helemaal niet uit zou werken natuurlijk.

endymion zei:
Er is op deze manier toch ook een stapeleffect. Wat je dag 2 inneemt stapelt zich op de inname van dag 1.

Alleen als de halfwaarde tijd 36 uur is dan is de totale werking wel langer dan 2 dagen, dit betekend namelijk dat na 36 uur de helft van de stof verbruikt is.

Maargoed, dat voorbeeldje blijft nog steeds opgaan, duurt alleen nog iets langer voordat de hoeveelheid werkzame stof in je bloed constant blijft. Het zou pas oneindig blijven opstapelen als het helemaal niet uit zou werken natuurlijk.

precies!

Je moet eerst je lichaam laten wennen aan clen, dus één week clen opbouwen.

Ik gebruik spiropent 0.2 mg

dag 1 : 1 tabs
dag 2 : 2 tabs
dag 3 : 3 tabs
dag 4 : 4 tabs
dag 5: 5 tabs
dag 6 niets
dag 7 niets
dag 1 : 5 tabs
dag 2 : 6 tabs
dag 3 : niets
dag 4 : niets
dag 5 : 6 tabs
dag 6 : 6 tabs

en zo ga je door, dit is 2 dagen op 2 dagen eraf, dat werkt het beste omdat je helemaal geen bijwerkingen krijg, mits je natuurlijk wel voldoende water neemt.
Ik heb ook wel een 2 weken op en 2 werken eraf gedaan, maar dan krijg ik allemaal vervelende bijwerkingen : trillen , hoofdpijn, angstig, wantrouwig en het ergste is, kram overal, zelf als je gaapt kan er kramp in je kaken komen en dat is echt geen pretje of onwijze kramp in je benen of buik als je aan het trainen bent. :mad:

Dus mijn advies, 2 dagen op 2 dagen er af en dat maximaal 6 weken

ccnp zei:
Je moet eerst je lichaam laten wennen aan clen, dus één week clen opbouwen.

Ik gebruik spiropent 0.2 mg

dag 1 : 1 tabs
dag 2 : 2 tabs
dag 3 : 3 tabs
dag 4 : 4 tabs
dag 5: 5 tabs
dag 6 niets
dag 7 niets
dag 1 : 5 tabs
dag 2 : 6 tabs
dag 3 : niets
dag 4 : niets
dag 5 : 6 tabs
dag 6 : 6 tabs

en zo ga je door, dit is 2 dagen op 2 dagen eraf, dat werkt het beste omdat je helemaal geen bijwerkingen krijg, mits je natuurlijk wel voldoende water neemt.
Ik heb ook wel een 2 weken op en 2 werken eraf gedaan, maar dan krijg ik allemaal vervelende bijwerkingen : trillen , hoofdpijn, angstig, wantrouwig en het ergste is, kram overal, zelf als je gaapt kan er kramp in je kaken komen en dat is echt geen pretje of onwijze kramp in je benen of buik als je aan het trainen bent. :mad:

Dus mijn advies, 2 dagen op 2 dagen er af en dat maximaal 6 weken

Je begint de eerste week met opbouwen, dat doe je de eerste dagen ook al als je de dosis constant houdt (door het stapeleffect).

Als je 2 dagen op gaat met 6 per dag komt dat op dag 2 neer op hoeveelheid werkzame stof in je bloed van 12 tabs! En dan zou je geen last van bijwerkingen krijgen? Denk het wel he...
Niet echt een aanrader voor iemand die nog nooit clen heeft gebruikt.

ik doe zelf ook 2 dagen on/ 2dagen off. Lijkt me veel makkelijker dan 2 wkn on/ 2 wkn off. Anders moet je je in de 2 wkn dat je off bent jezelf nog met iets anders volproppen.

2 dagen op en 2 dagen af is naar mening redelijk onzinnig.
Ik heb nog geen steekhoudend argument gehoord dat 2op-2af onderstreund. 2 weken op 2 weken af is zinnig of langer maar dan met een middel dat de receptoren weer gevoelig maakt (Keto.)

• Topic Starter Topic Starter
kijk hier zijn nu echt de meningen over verdeeld maar als ik nu 2 weken op en 2weken af doe wat ken ik dan het beste gebruiken als ik niet aan de clen zit en ik de dat ik bijde maniere probeer en kijk waar ik me het beste bij voel

Je kan dan bijv. stackers nemen

Terug
Naar boven