AndroidHealthClinic

clen

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hoi makkers,ik ben vandaag begonnen met m'n nakuur en heb hier dus ook clen ingesloten,nu heb ik vandaag 1 GS tab naar binnegewerkt maar voel daar NIETS van,kan me iemand zegge wat de normale dosis is voor iemand van mijn gewicht (116kg)

wanneer nem ik het best waneer ik train? een uur ervoor of bij het ontwaken

Ik neem aan dat iemand die gebruik maakt van deze middelen wel enige kennis erover bezit?

je neemt clen neem ik aan om zijn anti-catabole eigenschappen. het draait dan niet om 'hard' gaan of iets voelen. daarnaast bouwt clen door de lange halfwaardetijd razendsnel op in je lijf. een tab p/d is dus tijdens de nakuur, mijn inziens, voldoende. is t je te doen om af te vallen dan zou ik hoger gaan zitten, maar dat lijkt me tijdens je nakuur niet verstandig

clen heeft toch geen anti-catabole eigenschappen?

Smoothmold zei:
clen heeft toch geen anti-catabole eigenschappen?

daarover zijn de menigen verdeeld. volgens mijn opinie en mensen die t gebruiken in de pct wel.
clen heeft nl de eigenschap dat t de spieren dwingt om de eiwitten vast te houden tijdens een training (dit is een simpele, vereenvoudige uitleg en kort door de bocht). daarnaast worden sommigen tijdens de pct met clen erin nog serker;)
maar niet iedereen deelt deze mening hoor.

ps. vind clen persoonlijk een k*tmiddel maar goed, mits met verstand gebruikt kan t iets toevoegen.

naar mij ervaring gaat het inderdaad het cortisol tegen, ik gebruik het ook in mn nakuur.
Ongeveer de 2 de week van mn nolva.
Met opbouwend van halfe tab van GS (0,05mg) naar 1 tabl. max, gedurende 2weken.

Terug
Naar boven