XXL Nutrition

Clenbuterol en Nolvadex

Excellence

Cool Novice
Waardering
1
Beste mensen,

Kan iemand mij misschien vertellen of deze producten echt of nep zijn?
Het gaat hier om een pot Clenbuterol en Nolvadex van DNA Farmaceuticals.
Beide Exp. date: 13-08-2010

Clenbuterol:
20090713234025.jpg

20090713234052.jpg

20090713234107.jpg

De pillen van de clenbuterol zijn driehoekig met de ene kant een streep in het midden en de andere kant staat er GP.

Nolvadex:
20090713234126.jpg

20090713234136.jpg

20090713234145.jpg

Alvast bedankt!!

20090713234145.jpg

mijn dna pharm tabs zien er compleet anders uit...zal wel andere uglab zijn

he dat is toevallig, ik heb kauwgommetjes die in de zelfde potjes zitten.
is DNA Farmaceuticals niet toevallig een Ulab, dus is altijd nep :dunno: ?

****ers....beginnen ze een UG lab met dezelfde naam,of een UG lab wat pharm copieert,triest.

Nooit gezien, hou me ook niet bezig met vreemde merken.

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Waarom kies je niet voor de gangbare gear?

• Topic Starter Topic Starter
Nooit gezien, hou me ook niet bezig met vreemde merken.

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Waarom kies je niet voor de gangbare gear?

Omdat hij niks anders qua merken had.
Ik heb 2 uurtjes geleden een pil op om te kijken of de clen werkt. Ik krijg onder andere nu wel lichte tremoren in mn vingers dus ik denk wel dat het echt is. Mn hartslag is op dit moment 92 in rust terwijl het normaal lager ligt.

We zullen zien!

Ik ben ze ook al ergens tegengekomen, ziet er precies het zelfde uit als die van jou.
Heb van iemand gehoord dat ze wel goed zijn, maar heb zelf geen ervaring met het merk.
Volgens mij is het net een nieuw UGlab ofzo?

Ik heb 2 uurtjes geleden een pil op om te kijken of de clen werkt. Ik krijg onder andere nu wel lichte tremoren in mn vingers dus ik denk wel dat het echt is. Mn hartslag is op dit moment 92 in rust terwijl het normaal lager ligt.

We zullen zien!

staat er niet toevallig een Mitsubishi teken op ;)?

Valt me nu pas op, maar waarom staat er Nolvadex 25 en daaronder 10mg per cap?
Moet dat dan niet 25mg zijn?

heb ook nolva van dit merk en heb er nog anavar bij.

idd nolva 25 en 10mg per cap.

hopen dat ze real zijn want heb er aardig voor moeten betalen

Gewoon dus lekker bij de bekende UG labs blijven en dus geen Dnapharma pharmacy of pharm of wat dan ook :D

****ers....beginnen ze een UG lab met dezelfde naam,of een UG lab wat pharm copieert,triest.

Zoals ik al eerder heb vermeld, deze DNA bestaat al 2 jaar langer als die andere die in doosjes zitten. Kijk maar in de search engines van amerikaanse forums. Gebruikte het zelf jaren geleden. Beide gebruikt en beide goed resultaat. Het grappige is dat UG vaak juist kwalitatief beter is. Kijk maar naar GG etc dat is ook geweldig spul. DNA mag dan UG zijn maar ik neem UG iedere dag boven pharm. Heb al zovaak neppe pharm shit gekregen. UG wordt zo goed als nooit nagemaakt...dus als het werkt dan weet je tenminste wat je hebt.

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

We zullen zien!

Dat bevestigt wat ik net van een maat hoor...hij kreeg het spul ook in zn handen geduwt maar hij zit nu met trillende handen op de bank. Misschien maar weer eens een kuurtje DNA wagen. Hoe is de clen bevallen Excellence?

heb de bron + foto's van dit spul gevonden. weet alleen niet of ik hier een link mag plaatsen???????????

Terug
Naar boven