Fitness Seller

Clenbuterol Euro Pharmaceuticals

Fragile

Cool Novice
Waardering
1
Nog even een dubbelcheck. Ik neem aan dat dit een schrijffoutje is en dat het dus inderdaad om tabs gaat van 40 mcg.

Ik zou willen opbouwen naar 80 mcg ed, maar wel steeds 2 weken on en 2 weken off. Is dit aan te raden of doseer ik te hoog?

CIMG3677 (Small).JPG

Deze vraag hoort in een andere sectie thuis, kan hier niet de vraag uithalen of deze real of fake is.

Overigens is deze goed, al zul je je vraag over doseringen elders op het bord moeten plaatsen.

Deze vraag hoort in een andere sectie thuis, kan hier niet de vraag uithalen of deze real of fake is.

Overigens is deze goed, al zul je je vraag over doseringen elders op het bord moeten plaatsen.

+1

Gewoon in de normala aas sectie een topic openen, of beter nog de search botton gebruiken, genoeg topics over dosiringen van clen.

Greetz

• Topic Starter Topic Starter
Ik wou in eerste instantie weten of die dosering van 40 mcg wel de juiste was aangezien het fout gelabeld was.

ik heb deze ook gehad. schijnen er een stuk of 10 van in omloop te zijn geweest waarvan
het label verkeerd is geweest.

ik kon mijne omruilen maar heb ik niet gedaan. dan krijg het zelfde potje terug met een ander label.

Dus het is gewoon 40 MCG.

Terug
Naar boven