XXL Nutrition

Clenbuterol HCL van Munster Labaratories

Venum

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Clenbuterol HCL van Munster Labaratories
potje met 200 tabs a 20mcg per tab.
Wie kent het? Of het echt of nep is kom ik binnenkort wel achter
biggrin.gif
. Ze zijn in elk geval in Thailand gekocht.

IMG_0354.jpg

IMG_0355.jpg

echt of nep sectie is hiervoor gemaakt Venum.

Verplaatst..

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken het niet, heb alleen ervaring met spiro. Ik gaf aan de echt of nep sectie omdat daar alleen over deze producten met naam en foto's gepraat mag worden.

[Link niet meer beschikbaar]

Lijkt me real opzich. Geen ervaring ermee maar clen is toch zo een k*t spul, vooral die chinese, trillen als een **** :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik gaf aan de echt of nep sectie omdat daar alleen over deze producten met naam en foto's gepraat mag worden.
Ok top, wist ik niet.

[Link niet meer beschikbaar]

Lijkt me real opzich. Geen ervaring ermee maar clen is toch zo een k*t spul, vooral die chinese, trillen als een **** :D

Haha deze site al gegoogled...waarschijnlijk niemand die het in NL geprobeerd heeft. Ik ga het zaterdag / zondag proberen...0,04 mcg per dag.

Ok top, wist ik niet.

Haha deze site al gegoogled...waarschijnlijk niemand die het in NL geprobeerd heeft. Ik ga het zaterdag / zondag proberen...0,04 mcg per dag.

Verwacht alvast niet teveel van het spul buiten enorme hartkloppingen en trillen als een parkinson patient. Voeding zal beslissen of je die extra pounds of fat zal verliezen of niet. DAT is het verschil tussen een champion en een downie bro ;)

Ik ken ze heb ze zien liggen hier,deze lab hebben nog meer producten.

Terug
Naar boven